  • 1. Data: 2010-03-31 14:12:36
    Temat: Jak wymeldować martwe dusze?
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    Dosłownie w spadku po dziadku osoba odziedziczyła kamienice z
    lokatorami.
    Okazało się, ze faktycznie mieszkają tam dwie osoby, a zameldowanych
    jest 8.
    O pozostałych 6 osobach wiadomo tyle, że już wiele lat tam nie
    mieszkają.
    Nawet nie wiadomo, czy jeszcze żyją. Jednak te osoby są tam nadal
    zameldowane.
    W jakim trybie należy te osoby wymeldować?

  • 2. Data: 2010-03-31 14:37:17
    Temat: Re: Jak wymeldować martwe dusze?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    VoyteG wrote:
    > W jakim trybie należy te osoby wymeldować?

    isc do biura maldunkowego i powiedziec co cie trapi.
    Poradza sobie.

  • 3. Data: 2010-03-31 16:51:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "VoyteG" 6...@q...goo
    glegroups.com

    : W jakim trybie należy te osoby wymeldować?

    Tusk obiecywał zniesienie meldunków. :)
    Trudno zgadnąć, czemu i komu służą meldunki.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2010-03-31 18:58:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Trudno zgadnąć, czemu i komu służą meldunki.

    Nie trzeba zgadywać - jest w ustawie. Służą ewidencji ludności.

  • 5. Data: 2010-03-31 19:34:07
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Wed, 31 Mar 2010 18:51:48 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >"VoyteG" 6...@q...goo
    glegroups.com

    >: W jakim trybie należy te osoby wymeldować?
    >
    >Tusk obiecywał zniesienie meldunków. :)
    >Trudno zgadnąć, czemu i komu służą meldunki.

    kontroli migracji liudnosci - pomysl wziety od naszego bylego
    wielkiego brata - jak przeflancowywali cale nardoy to musieli miec
    jakas konrole, zbey nie wracali na stare miejsca...

    pozdarwiam,
    cyb

  • 6. Data: 2010-03-31 23:04:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisał
    w wiadomości news:or87r5ts0urk8vlcu5jqasgcd7u6ggmh34@4ax.com...
    > On Wed, 31 Mar 2010 18:51:48 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    ooglegroups.com

    > kontroli migracji liudnosci - pomysl wziety od naszego bylego
    > wielkiego brata - jak przeflancowywali cale nardoy to musieli miec
    > jakas konrole, zbey nie wracali na stare miejsca...

    Tak oczywiście najłatwiej odpowiedzieć i pewnie większość uzna rację. Ale
    przykładowo taka Wielka Brytania - którą o wzorowanie się na komunistach
    chyba nikt nie podejrzewa - ostatnio w związku z zagrożeniem
    terrorystycznym wprowadziła dowody osobiste - nigdy u nich wcześniej nie
    znane. niby jeszcze nie ma tam obowiązku meldunkowego, ale bez
    udokumentowania miejsca zamieszkania (robią to umowami na prąd, gaz,
    telefon stacjonarny itp) wielu rzeczy obecnie się nie da tam załatwić. Nie
    wykluczone, że za niedługi czas wprowadzą coś podobnego do zameldowania, bo
    po prostu będzie prościej pokazać dowód, niż zbierać rachunki za ostatnie
    pół roku.

  • 7. Data: 2010-04-01 00:12:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > Nie wykluczone, że za niedługi czas wprowadzą coś podobnego do
    > zameldowania, bo po prostu będzie prościej pokazać dowód, niż zbierać

    USA ma formularz AR-11 który wymaga od nieobywateli zgłoszenia zmiany
    miejsca zamieszkania w ciagu 10 dni.
    Niezgłoszenie w terminie może być powodem deportacji. Działa to na
    zasadzie: nigdy nie stosowane, ale jakby co to podstawa do wywalenia jest.

  • 8. Data: 2010-04-01 06:20:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek pisze:

> [...]
    > Niezgłoszenie w terminie może być powodem deportacji. Działa to na
    > zasadzie: nigdy nie stosowane, ale jakby co to podstawa do wywalenia jest.

    Nieobywatele i cała reszta - 1984......

  • 9. Data: 2010-04-01 08:30:35
    Od: "ChrissP." <k...@-...poczta.onet.-tnij-.pl>

    Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > wprowadzą coś podobnego do zameldowania, bo po prostu będzie prościej
    > pokazać dowód, niż zbierać rachunki za ostatnie pół roku.

    Od sześciu lat siedzę w UK i coś o "personal ID" ledwo obiło mi się o
    uszy - nikt tu się czymś takim nie interesuje.

    Natomiast potwierdzenie adresu (w postaci rachunków) jest potrzebne
    przy zawieraniu umów finansowych (abonament, konto w banku, kredyt itp)
    - jak inaczej sobie wyobrażasz potwierdzenie, że mieszkasz tam, gdzie
    mieszkasz?

    Krzysztof

  • 10. Data: 2010-04-01 08:42:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ChrissP. pisze:

> [...]
    > przy zawieraniu umów finansowych (abonament, konto w banku, kredyt itp)
    > - jak inaczej sobie wyobrażasz potwierdzenie, że mieszkasz tam, gdzie

    Wpisem w ewidencji ludności znanym także jako zameldowanie.