  • 11. Data: 2003-08-20 16:19:22
    Temat: Re: Jak to jest z tymi urlopami ?
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Wed, 20 Aug 2003 10:20:35 +0200, Jona napisał/napisała:
    > liczą ci się łącznie u wszytkich pracodawców u których pracowałeś tzn. jeśli
    > przed pracą u tego pracodawcy pracowałeś wcześniej gdzie indziej, to wlicza
    > się to stażu pracy na potrzeby wyliczenia wymiaru urlopu.

    Czy kopie umowy zlecenie sa tu wystarczajacymi dokumentami ?
    Cos mi sie zdaje,ze nie :/

    --
    *it's much better to fuck without love than being in love without fucking*
    GG: 70701

  • 12. Data: 2003-08-20 16:25:21
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Wed, 20 Aug 2003 10:16:38 +0200, Jona napisał/napisała:
    > po roku pracy masz prawo do 18 dni urlopu

    Czyli jak dobrze licze, to mam w sumie przepracowane 5 lat i wtedy
    przysluguje mi 18 dni urlopu/rok ?
    Czy lacznie 18 dni przez te wszystkie 5 lat?
    Straszne :) Ale wydaje mi sie,ze te 18 dni urlopu tj. /rok. Czyli jak nie
    wykorzystalem "urlopu 3 lat" (szkola srednia/technikum 5 letnie) to
    powinienem miec: 18dni/rok * (3 lata szkoly + 2 lata stazu pracy) = 18*5 =
    90 dni urlopu?!
    Czyli 3 miesiace na 5 lat? :/
    Mozliwe to jest ?