  • 11. Data: 2006-06-29 13:55:38
    Temat: Re: Jak sprawdzić zadłużenie spadkodawcy?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    CN napisał(a):

    > To rzeczywiście lepsze rozwiązanie niż wprost, ale trzeba wówczas chyba
    > wycenić inwentarz i ponieść koszty tej wyceny?

    A nie wyjdzie cie taniej niż dzwonienie do wszystkich banków w Polsce i
    sąsiadów zmarłej?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 12. Data: 2006-06-29 14:03:22
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    Johnson wrote:

    > A nie wyjdzie cie taniej niż dzwonienie do wszystkich banków w Polsce i
    > sąsiadów zmarłej?

    Na pewno nie.
    Bo niech się później objawi jakieś coś, któremu zmarły wisiał ciężką kasę.
    Nigdy przenigdy nie brać spadku wprost.

  • 13. Data: 2006-06-29 14:03:44
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    Herbi wrote:

    > Będziesz dzwonił do *wszystkich* firm, urzędów, instytucji w kraju?
    > I do wszystkich obywateli?
    > Cienko to widzę ;)

    Dlaczego tylko w kraju ? :)

  • 14. Data: 2006-06-29 14:04:37
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    witek napisał(a):

    > Nigdy przenigdy nie brać spadku wprost.

    Czytać nie umiesz? Przecież pisałem wcześniej żeby wziął z
    dobrodziejstwem inwentarza.

  • 15. Data: 2006-06-29 14:10:40
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    Johnson wrote:

    > Czytać nie umiesz? Przecież pisałem wcześniej żeby wziął z
    > dobrodziejstwem inwentarza.

    Ależ ja ciebie nie krytykuję, tylko dopisuję własną opinię, dlaczego nie
    warto brać spadku wprost.