  • 11. Data: 2005-11-10 18:20:27
    Temat: Re: Jak sie bronic przed "zaborem" komputera?
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > a co za idiota uzywa IE?

    Ja. W ustawieniach, ktore nie pozwalaja na popupy, pobieranie w OE tresci
    aktywnych do komputera (w tym niezalaczonych zdjec) oraz dodatkowo mks_vir
    dezaktywuje mi skrypty i formanty w wiadomosciach e-mail. Testowane na
    najgorszych site'ach i przy pomocy wysylek roznych wirusow. Musieliby sie
    wlamac - a na to sa logi serwera u providera zazwyczaj.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 12. Data: 2005-11-10 18:23:34
    Od: perl <p...@p...net>

    kkornik wrote:

    > Nie wolno ci nazywac ludzi idiotami. Nie jest do konca wiadome czy uzywanie
    > w pracy innych przegladarek jest legalne do zastosowan biznesowych. Nie
    > mozesz zwyklego uzytkownika komputera nazywac idiota gdyz kupil windows xp i
    > nie wie do konca czy wszystkie pluginy do tych niby darmowych przegladarek
    > sa takze darmowe. Nikt tego do konca nie wie czy nie lamia np. patentow
    > produktow komercyjnych.

    Windows trzyma sie zawsze w rezerwie, a pracuje na linuksie.

    > Takie wlasnie sciagactwo alternatywnego oprogramowania zwykle konczy sie
    > smietnikiem we wlasnym komputerze, gdzie polowa programow to niezaplacone
    > shareware, ktore beda na pewno podstawa do zabrania komputera na zawsze plus
    > dziesiatki tysiecy kar.

    za co?

    > Jesli ktos sie liczy z wroga konkurencja, ze wywinie numer typu "podjebanie"
    > nalezy przedsiewziac odpowiednie kroki. Zwykle takie donosy nie dotycza
    > tylko pirackiego softu, ktorego nikt normalny w firmie nie trzyma.

    tak mowisz? A o policji na piratach toi nie slyszales pewnie?

    > Jest
    > takie powiedzenie, ze dajcie czlowieka, a paragraf sie znajdzie :-) Takie
    > cos zwykle i tak sie konczy zabraniem sprzetu. Lepiej go oddac bez awantur
    > niz miec dodatkowy paragraf.

    to oddawaj. Do mojego biura nikt nie wejdzie bez uzasadnionych i
    wczesniej udokumentowanych. A jzeli by probowal, to musi liczyc sie ze
    zaplaci za to z wlasnej kieszeni.

    > 1. Wkalkulowac cene komputera w ryzyko dzialalnosci, ktora sie prowadzi i na
    > wezwanie oddac go bez awantur

    Kazdemu burakowi?

    > 2. Posiadac legalne oprogramowanie, ktorym sie mozna wylegitymowac.

    A dlac`zego ja mam sie komukolwiek wylegitymowywac w swoim wlasnym
    biurze? Ciezar dowodowy spoczywa na oskarzeniu.

    > 3. Wykonywac kopie wlasnych danych i wynosic je regularnie poza miejsce
    > pracy aby w wypadku problemow dalo sie dalej pracowac, po zainstalowaniu
    > legalnych programow, ktore sie posiada.

    tutaj racja.

  • 13. Data: 2005-11-10 18:24:16
    Od: "kkornik" <k...@k...com>

    "Tiger" <c...@c...pl> wrote in message

> [...]
    > najgorszych site'ach i przy pomocy wysylek roznych wirusow. Musieliby sie
    > wlamac - a na to sa logi serwera u providera zazwyczaj.

    Powiedz to tym co beda zabierac ci maszyne :-) Albo koledze z sasiedniego
    stanowiska pracy co ci ten p0rn wsadzi na dyskietce i ukryje w
    c:\windows\system:-)

  • 14. Data: 2005-11-10 18:30:17
    Od: perl <p...@p...net>

    Tiger wrote:

    > Ja. W ustawieniach, ktore nie pozwalaja na popupy, pobieranie w OE tresci
    > aktywnych do komputera (w tym niezalaczonych zdjec) oraz dodatkowo mks_vir
    > dezaktywuje mi skrypty i formanty w wiadomosciach e-mail.

    ... oraz wysyla informacje o uzytkowniu bez jego wiedzy.

    Nie widze nic zlego w http://www.opera.com

  • 15. Data: 2005-11-10 18:49:01
    Od: "wacek" <w...@w...pl>

    > Windows trzyma sie zawsze w rezerwie, a pracuje na linuksie.

    ha,ha, a na linxsie da sie pracowac?

  • 16. Data: 2005-11-10 18:52:04
    Od: "wacek" <w...@w...pl>

    > ... oraz wysyla informacje o uzytkowniu bez jego wiedzy.

    kazdy wirus to potrafi

  • 17. Data: 2005-11-10 18:53:50
    Od: "kkornik" <k...@k...com>

> [...]
    >
    > Kazdemu burakowi?

    > A dlac`zego ja mam sie komukolwiek wylegitymowywac w swoim wlasnym biurze?

    Perl :-) Zaczynasz wyciagac wnioski z tego co napisalem :-) Zrozumialest
    tekst :-) Ale duza czesc nie rozumie tego co czyta :-)

  • 18. Data: 2005-11-10 18:55:24
    Od: "kkornik" <k...@k...com>

    "wacek" <w...@w...pl> wrote in message

    > ha,ha, a na linxsie da sie pracowac?

    Kolega perl rozumie tekst pisany :-) Czy ty nie ? :-)

  • 19. Data: 2005-11-10 19:02:04
    Od: perl <p...@p...net>

    wacek wrote:

    > kazdy wirus to potrafi

    Tylko ze IE ma to wbudowane celowo.

  • 20. Data: 2005-11-10 20:16:58
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    > 4. Udac sie na zakupy: http://sklep.komputronik.pl/katalog.php?kat=4054

    A po co?... czy uwazasz ze policja (czy tam ktos z nimi wspolpracujacy) nie
    dysponuja srodkami zeby roszyfrowac te dane?

    j...@p...pl
    gg: 207344