  • 1. Data: 2005-11-10 14:31:39
    Temat: Rzeczoznawca
    Od: w...@o...pl

    Witam

    Prowadze wlasnie boj z PZU.
    Na poprzedniej rozprawie sad zobligowal obie strony do wplaty zaliczki na
    poczet rzeczoznawcy.
    Sad oswiadczyl ze w braku wniesienia zaliczki przez ktoras ze stron sad
    zacznie postepowanie...
    ... no wlasnie zapomniałem jaki.
    Chcialbym sie dowiedziec co dzieje sie w takim wypadku oraz czy zostane
    powiadomiony o osobie rzeczoznawcy (orzeczenie nie bedzie sie wiazalo z
    ogledzinami mojego samochodu a tylko z ustaleniem wartosci szkody w oparciu
    o spis uszkodzonych czesci).
    Do tej pory nie otzymalem z sadu nic na temat owego rzeczoznawcy. Stad moje
    watpliwosci czy PZU wplacilo zaliczke ora czy zostane powiadomiony o
    rzeczoznawcy, jak wedlog mojego prawnika powinno byc.

    Pozdrawiam
    Wiechu