  • 1. Data: 2005-11-10 16:23:55
    Temat: Bank i wpłata
    Od: Daroot <d...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie.
    Czy jest możliwośc "wyciagniecia" z banku kopii wplaty z grudnia
    2003roku? Jak to zalatwic? Zaznaczam ze wplacalem na konto w innym
    banku z polecenia przelewu. Nie mam zadnego konta w tym banku..
    Prosze o porady :))

  • 2. Data: 2005-11-10 18:18:00
    Temat: Re: Bank i wpłata
    Od: "wacek" <w...@w...pl>

    > Czy jest możliwośc "wyciagniecia" z banku kopii wplaty z grudnia 2003roku?
    > Jak to zalatwic? Zaznaczam ze wplacalem na konto w innym banku z
    > polecenia przelewu. Nie mam zadnego konta w tym banku..

    nie wiem czy jest możliwość zdobycia kopii, ale na pewno możesz zażądać
    bilingu, czyli historii rachunku, gdzie będzie ta wpłata i nalewno możesz
    wyciągnąć z banku szczegóły tej wpłaty (zakładając że to twoje konto, no i
    może to kosztować pińć zeta :O)

  • 3. Data: 2005-11-10 18:43:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Daroot" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy jest możliwość "wyciągnięcia" z banku kopii wpłaty z grudnia
    > 2003roku? Jak to załatwić? Zaznaczam ze wpłacałem na konto w innym
    > banku z polecenia przelewu. Nie mam żadnego konta w tym banku..

    Chyba najprędzej uzyskasz odpowiedź w samym banku. Co do zasady, to z
    całą pewnością w systemie informatycznym będzie zapis dotyczący Twojej
    wpłaty. Pytanie jedynie, czy zdołają tę wpłatę znaleźć na podstawie
    posiadanych przez Ciebie danych. reszta, to kwestia kosztów wydania
    potwierdzenia.