  • 11. Data: 2008-08-03 18:04:54
    Temat: Re: Jak powinna zachowac sie policja?
    Od: "zenek" <z...@z...zz>

    Użytkownik "Maurycy123"
    > Czy w telewizji zachowanie policji bylo tylko na pokaz?
    > Czy tez w naszym przypadku trafilismy na jakis niekompetentnych
    > policjantow?

    Ja miałem lepszy numer. Po kolizji spisaliśmy oświadczenie i wezwałem
    Policję (tak mi poradziła pani firmy ubezp. sprawcy). Przyjechali policjanci
    i jak się dowiedzieli, że jest oświadczenie, to chcieli odjechać. Dopiero na
    moje stanowcze: "czy to znaczy, że odmawia pan spisania notatki?",
    wyciągnął kajet i poprosił o oświadczenie, po czym spokojnie schował je do
    schowka. Na moją 2-krotną prośbę o oddanie oświadczenia 2 x odpowiedział, że
    nie będzie mi potrzebne ponieważ będzie notatka policyjna. Oddał dopiero jak
    powiedziałem, że to moja własność. Pokilku tygodniach okazało się, że
    sprawca mieszka i pracuje w Niemczech i nie potwierdził oświadczenia- na
    szczęście była notatka...

    Pozdrawiam
    zenek

  • 12. Data: 2008-08-03 18:25:32
    Od: "Maurycy123" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Pokilku tygodniach okazało się, że sprawca mieszka i pracuje w Niemczech i
    > nie potwierdził oświadczenia- na szczęście była notatka...

    I wlasnie o to chodzi. Mialem wrazenie, ze policjanci to znajomi szefa
    firmy.
    Odpychali sie jak mogli zeby nie bylo po nich sladu.
    Na wszelki wypadek zrobilem im tez pare zdjec.

  • 13. Data: 2008-08-03 20:24:57
    Od: pakalk <p...@g...com>

    On 3 Sie, 18:28, "Maurycy123" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie bylo problemu z dogadaniem sie.
    > Chodzi mi tylko o to jak powinna postapic Policja.
    > W telewizji pieknie i ladnie a zycie co innego.
    > W koncu jak przyjechali to cos powinni zrobic.
    > Narzekaja, ze malo zarabiaja.
    > Ale teraz juz wiem dlaczego.
    > Jaka praca taka placa.

    Jak przyjechali, to nic nie musza robic, jesli nie ma ofiar. Chyba, ze
    ktos ich wezwal i chcial, zeby cos zrobili. Co do zdarzenia z
    pierwszego postu w tym watku - ok, co do pozniejszej wypowiedzi -
    niekoniecznie.

  • 14. Data: 2008-08-03 20:52:09
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Maurycy123" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > I wlasnie o to chodzi. Mialem wrazenie, ze policjanci to znajomi szefa
    > firmy.

    Jakaś teoria spiskowa? Normalni ludzie po spisaniu oświadczeń się
    rozjeżdżają a nie wzywają policję. Albo rybki albo akwarium.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 15. Data: 2008-08-03 22:07:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Nostradamus wrote:
    > Użytkownik "Maurycy123" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jakaś teoria spiskowa? Normalni ludzie po spisaniu oświadczeń się
    > rozjeżdżają a nie wzywają policję. Albo rybki albo akwarium.

    Oświadczenie jest g.... warte. Bo klient się zawsze może rozmyślić.

  • 16. Data: 2008-08-03 22:10:44
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    witek pisze:

    > Oświadczenie jest g.... warte. Bo klient się zawsze może rozmyślić.

    zwaszcza gdy samochod jest sluzbowy i jeszcze na leasingu

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 17. Data: 2008-08-03 22:36:44
    Od: "zenek" <z...@z...zz>

    Użytkownik "Nostradamus" < > napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Maurycy123" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jakaś teoria spiskowa? Normalni ludzie po spisaniu oświadczeń się
    > rozjeżdżają a nie wzywają policję. Albo rybki albo akwarium.

    Gdybym tak zrobił, to byłbym w plecy 9000 PLN- tyle kosztowała naprawa. Na
    szczęście panienka z firmy ubezpieczeniowej dawała bardziej życiowe rady niż
    Twoje.

    Pozdrawiam
    zenek

  • 18. Data: 2008-08-04 05:17:37
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "zenek" <z...@z...zz> napisał w wiadomości

    > Gdybym tak zrobił, to byłbym w plecy 9000 PLN- tyle kosztowała naprawa. Na
    > szczęście panienka z firmy ubezpieczeniowej dawała bardziej życiowe rady
    > niż Twoje.

    Bo do moich rad/informacji trzeba dorosnąć.
    Rozwinę specjalnie dla Ciebie: jeśli uważasz, że podpisane przez sprawcę
    oświaczenie jest g. warte to:
    1. po co je brałeś ( a sprawca to frajer, że je napisał skoro wezwałeś
    policję)
    2. czek wg. ciebie to też kawałek papieru bez wartości (podpis nic nie
    znaczy;)

    Nie radziłem ci brać oświadczenia i odjechać .Nie umiesz poprawnie
    zredagować oświadczenie/szef nie pozwala to wzywasz policję i kwita. Skoro
    jeździsz nie swoim autem i jego właściciel każe ci wzywać policję to o czym
    ta dyskusja?
    Napisałem "rybki albo akwarium". Ne zrozumiałeś przesłania?
    Skoro formą załatwienia sprawy jest spisanie oświadczenia (wg.statystyk
    (tylko z PZU) tak załatwia się w RP ok.70% kolizji) to dlaczego dziwisz się
    zdziwieniu policji,że chcesz notatkę i ukarania sprawcy po polubownym
    załatwieniu tematu??

  • 19. Data: 2008-08-04 09:22:46
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 04 sierpień 2008 00:07
    (autor witek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g75a7u$9mk$1@inews.gazeta.pl>):

    > Oświadczenie jest g.... warte. Bo klient się zawsze może rozmyślić.

    No ale podpisał. To co się ma rozmyślać? Dowody są, że on winny....

    --
    Tristan

  • 20. Data: 2008-08-04 09:35:24
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Tristan pisze:
> [...]
    > wasz znak: <g75a7u$9mk$1@inews.gazeta.pl>):

    > No ale podpisał. To co się ma rozmyślać? Dowody są, że on winny....

    Ale gdy masz TYLKO oswiadczenie to moze zawsze powiedziec ze byl w szoku
    i podpisal, choc teraz wie ze to nie byla jego wina - i masz slowo
    przeciwko slowu - i kilka lat biegania po sadach, bieglych itd (a
    samochodu nie mozesz naprawic bo inaczej biegly nie oceni zniszczen itd
    - dowod nie moze byc zmieniany, a dowodem jest samochod)

    --
    Regards,
    Maverick