  • 1. Data: 2005-01-30 10:14:49
    Temat: Jak odzyskac kase ?
    Od: "Fresh" <f...@t...pl>

    Witam.
    Mam kolezanke, ktorej chce pomoc ale niezabardzo wiem jak. Otoz pozyczyla
    ona koledze ponad 10tys. zl z reki do reki bez zadnych swiadkow oraz umowy,
    a teraz ten facet ciagle ja zbywa ze odda pozniej i pozniej i tak w kolko, a
    dziewczyna widzi ze on niezbyt jest chetny w ogole do oddania.

    Jest jakis sposob, a moze jakis podstep zeby miec dowod na to, ze on
    rzeczywiscie pozyczyl od niej te pieniadze?

    Dzieki.

    Fresh

  • 2. Data: 2005-01-30 10:24:24
    Temat: Re: Jak odzyskac kase ?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > Jest jakis sposob, a moze jakis podstep zeby miec dowod na to, ze on
    > rzeczywiscie pozyczyl od niej te pieniadze?

    z dyktafonem z nim pogadac, tak by wymusic na nim przyznanie sie do
    pozyczki,
    bez tego zadne procesy nei maja sensu.

    P.

  • 3. Data: 2005-01-30 13:53:46
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Fresh wrote:
> [...]
    >
    > Jest jakis sposob, a moze jakis podstep zeby miec dowod na to, ze on
    > rzeczywiscie pozyczyl od niej te pieniadze?

    Daj mu po gęie i powiedz, za jak do niedzieli nie odda to dostanie
    jeszcze raz.

  • 4. Data: 2005-01-30 14:47:45
    Od: "Oski" <s...@s...xx>

    Użytkownik "Fresh" <f...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Jest jakis sposob, a moze jakis podstep zeby miec dowod na to, ze on
    > rzeczywiscie pozyczyl od niej te pieniadze?

    Sa takie sposoby, niekoniecznie zgodne z prawem:-)

    Oski.