  • 1. Data: 2005-01-29 22:44:00
    Temat: legalna arbeit in deutschland
    Od: "pampuch" <pampucho(nospam)@o2.pl>

    Witam
    Wpadlem na kontakt w ktorym osoba prywatna chce zatrudnic kilka osob do
    remontu domu, i teraz zaczynaja sie schody bo o ile takie cos przechodzi
    gladko w polsce
    bez zadnych papierowych biurokracji, to w Niemczech nie przejdzie z uwagi na
    obawy tej persony przez kontrolami.
    Dodam ze mam znajomego ktory prowadzi legalnie remonty w polsce ale czy to
    sie na cos przyda w tym przypadku

    Jak najprosciej upapierzyc ta sprawe by sie nikt nie przyczepil?????????

    Prosze o porade
    pampo gg4897731

  • 2. Data: 2005-01-30 19:36:55
    Temat: Re: legalna arbeit in deutschland
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    pampuch napisał(a):

    > Jak najprosciej upapierzyc ta sprawe by sie nikt nie przyczepil?????????

    najprościej zadzwonić do Industrie- und Handelskammer i zapytać :)

    --
    http://bdp.e-wro.com
    GG: 4494911

  • 3. Data: 2005-01-30 20:38:37
    Temat: Odp: legalna arbeit in deutschland
    Od: "pampuch" <pampucho(nospam)@o2.pl>

    Użytkownik stern <s...@p...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ctjd37$au5$...@n...news.tpi.pl...

    > najprościej zadzwonić do Industrie- und Handelskammer i zapytać :)

    ja klar, aber wpadlem na jedna mysl:
    - jakby wynajac dom od wlasciciela i tymczasowo sie w nim zameldowac.
    Czy sluzby gestapo mialby wtedy cos przeciwko remoncikowi swojego
    tymczasowego mieszkanka?

    Pozdrawiam wszstkich szukajacych legalnej arbeit