  • 1. Data: 2005-01-30 09:45:49
    Temat: Re: Parkowanie
    Od: m...@o...pl (KaMil)

    Artur Golanski <A...@w...net.pl> napisał:

    > Wiem (i chyba nie tylko ja), nie pisz - jesteś nieomylny ;-/
    Arturze - szkoda trudu na dyskusje z tr... (okreslenie czesto
    pojawiajace sie w stosunku do tego pana od szczekajacych psow). Jestes
    chyba jedynym, ktory nie ma go w KF-ie.
    Przeciez dla niego oznakowany parking przestaje byc parkingiem (staje
    sie "miejscem zabronionym"), gdy kierowca najedzie chocby jednym kolem
    na linie wyznaczajaca jego miejsce lub zajmie dwa miejsca ;).
    A wtedy co: blokade na kolo zalozyc zrebakowi ;-D

    KaMil

  • 2. Data: 2005-01-30 09:57:57
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "KaMil" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    >Jestes chyba jedynym, ktory nie ma go w KF-ie.

    Chyba się rozpłaczę. Tyle uwagi i mocy przerobowych swego mózgu poświęciłeś
    takiemu żuczkowi jak ja;)))

    Leszek

  • 3. Data: 2005-01-30 12:54:47
    Od: "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl>

    Leszek wrote:
    > Chyba się rozpłaczę. Tyle uwagi i mocy przerobowych swego mózgu
    > poświęciłeś takiemu żuczkowi jak ja;)))

    Och, nie placz bo bedziesz brzydszy. Zachowujesz sie dzisiaj bardzo dobrze.
    Tak jak na trolusia lesia przystalo - ani jednej wypowiedzi
    merytorycznej, samo czyste przy.......ie sie.
    Chyba powinienes udac sie do starszyzny trolli po pochwale ?
    No i jak juz tam dotrzesz to nie wracaj :P

    Marek

  • 4. Data: 2005-01-30 17:04:52
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl> napisał w wiadomości

    > Tak jak na trolusia lesia przystalo - ani jednej wypowiedzi
    > merytorycznej, samo czyste przy.......ie sie.

    Ile twoich wypowiedzi "merytorycznych" pojawiło się w ostatnim tygodniu ,
    miesiącu, roku?? Zrób coś ze swoim deficytem intelektualnym bo razi.

    Leszek

  • 5. Data: 2005-01-30 18:43:31
    Od: "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl>

    Leszek wrote:

    > Ile twoich wypowiedzi "merytorycznych" pojawiło się w ostatnim
    > tygodniu , miesiącu, roku?? Zrób coś ze swoim deficytem
    > intelektualnym bo razi.

    No teraz, to juz chyba order Trolla Wielkiego otrzymasz od starszyzny.
    Idz tam szybciutko trolusiu :P

    Marek

  • 6. Data: 2005-01-30 18:50:28
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > No teraz, to juz chyba order Trolla Wielkiego otrzymasz od starszyzny.
    > Idz tam szybciutko trolusiu :P

    Tak. Masz rację. Ale nie śmieć więcej.

    Leszek

  • 7. Data: 2005-01-30 19:07:26
    Od: "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl>

    Leszek wrote:

    > Tak. Masz rację. Ale nie śmieć więcej.

    Oj trolusiu, czyzbys to wlasnie uslyszal w TVN ?
    Moze zacznij od posprzatania wokol siebie i w sobie?

    Marek

  • 8. Data: 2005-01-30 19:34:41
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Oj trolusiu, czyzbys to wlasnie uslyszal w TVN ?
    > Moze zacznij od posprzatania wokol siebie i w sobie?

    Plonk śmieciu.
    Nie ma nadziei na to abyś napisał coś z sensem.
    Szczekaj sobie w próżni do woli. Chyba nie myślisz, że ktokolwiek czyta z
    zainteresowaniem twoje popaprane wynurzenia?

  • 9. Data: 2005-01-30 20:55:28
    Od: "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl>

    Leszek wrote:

    > Plonk śmieciu.
    > Nie ma nadziei na to abyś napisał coś z sensem.
    > Szczekaj sobie w próżni do woli. Chyba nie myślisz, że ktokolwiek
    > czyta z zainteresowaniem twoje popaprane wynurzenia?

    Ty czytasz, ale twoj "deficyt intelektualny" nie pozwala
    na zrozumienie przeslania na poziomie wyzszym niz obelgi :P

    Marek