  • 1. Data: 2005-01-30 10:36:37
    Temat: Kara nagany
    Od: "Monika" <a...@a...pl>

    Mam bardzo ważne dla mnie pytanie do grupowiczów.

    Jakie ma pracodawca możliwości ukarania pracownika za nieprzestrzeganie
    regulaminu pracy oraz poleceń przełożonego w świetle prawa polskiego. Jeśli
    pracownik posiada już jedną karę nagany z wpisem do akt to druga taka kara
    wiąże sie z automatycznym zwolnieniem?

  • 2. Data: 2005-01-30 10:57:41
    Temat: Re: Kara nagany
    Od: Johnson <J...@n...pl>

    Monika napisał(a):

    > Jeśli pracownik posiada już jedną karę nagany z wpisem do akt to druga taka kara
    > wiąże sie z automatycznym zwolnieniem?

    Nie.

    --
    :) Johnson

  • 3. Data: 2005-01-30 11:29:46
    Od: "Andre NH" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > Jeśli
    > pracownik posiada już jedną karę nagany z wpisem do akt to druga taka kara

    BTW nagana powinna byc wymazana z akt po uplywie jednego roku od jej
    nalozenia.

    --

    Andrzej Turek (Andre NH)
    a...@p...onet.pl

  • 4. Data: 2005-01-30 13:55:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Johnson" <J...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Nie.

    Ale może być powodem nieprzyznania premii.

  • 5. Data: 2005-01-30 14:12:59
    Od: Johnson <J...@n...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > taka kara

    > Ale może być powodem nieprzyznania premii.

    Jak już się bawimy, to powiem że to zależy od rodzaju premii i zakładowych regulacji
    płacowych.

    --
    :) Johnson

  • 6. Data: 2005-01-30 14:39:57
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Ale może być powodem nieprzyznania premii.

    Hehe, a co to jest premia? ;-)

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt