  • 1. Data: 2005-01-30 01:57:14
    Temat: czy mam prawo - wykaz zatrzyman przez policje drogowa
    Od: "fikumiku" <...@...c>

    Czy mam prawo zarzadac i od kogo wykazu zatrzyman przez policje drogowa
    dajmy na to na terenie jednego miasta i ogolnie na trenie calego kraju?

    Kto (jesli ktokolwiek) moze mi to udostepnic w miare szybko?

  • 2. Data: 2005-01-30 14:03:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "fikumiku" <...@...c> napisał w wiadomości
    > Czy mam prawo zarzadac i od kogo wykazu zatrzyman przez policje drogowa
    > dajmy na to na terenie jednego miasta i ogolnie na trenie calego kraju?
    >
    > Kto (jesli ktokolwiek) moze mi to udostepnic w miare szybko?

    Rozumiem, że chodzi Ci o dane statystyczne? Jeśli tak, to przede wszystkim
    poszukaj na stronach odpowiedniej Komendy Wojewódzkiej Policji. Tam bywają
    takie zestawienia. Jeśli to nie wystarczy, to zwróć się z pismem d
    Komendanta Wojewódzkiego Policji. Dane statystyczne nie są objęte żadną
    klauzulą poufności.

    Z tym, ze sprecyzuj o co Ci chodzi z tymi zatrzymaniami. Chodzi Ci o
    kontrole drogowe (zatrzymania pojazdów), czy zatrzymania osób. Jeśli
    zatrzymania osób, to z kolei od razu sprecyzuj przyczyny, bo jest ich kilka.
    Z powodu popełnienia przestępstwa / wykroczenia, do wytrzeźwienia oraz z
    przyczyn prewencyjnych. Ale dane takie są gromadzone, tylko musisz jakoś to
    uzasadnić - artykuł, praca naukowa.

  • 3. Data: 2005-01-30 14:54:16
    Od: "fikumiku" <...@...c>

> [...]
    >
    > Z tym, ze sprecyzuj o co Ci chodzi z tymi zatrzymaniami. Chodzi Ci o
    > kontrole drogowe (zatrzymania pojazdów), czy zatrzymania osób.

    Chodzi mi o zatrzymnania pojazdu w ktorym jechalem ja sam ...
    Zatrzymania do kontroli, zatrzymania po popelnieniu wykroczenia .... na
    tewrenie jednego miasta i na terenie calego kraju
    Ze w tym i tym roku zatrzymalu mnie np 5 razy za wykroczenie i 2 razy do
    kontroli
    [...]

  • 4. Data: 2005-01-30 18:16:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > tewrenie jednego miasta i na terenie calego kraju
    > Ze w tym i tym roku zatrzymalu mnie np 5 razy za wykroczenie i 2 razy do

    Zwróć się do komendanta Wojewódzkiego policji, bo on jest administratorem
    takich danych. Ale z dużym prawdopodobieństwem otrzymasz odpowiedź, że są to
    dane niejawne.