    From: "pietia" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak napisać podanie o mieszkanie?
    Date: Sun, 12 Oct 2003 16:50:10 +0200

    > Moja sytuacja jest trudna: mieszkamy w lokalu 47m2 (2 pokoje). Ja z
    > moja dziewczyna (ktora jest w ciazy) i nasze dziecko w jednym
    > pokoju, natomiast w drugim: moi rodzice plus 2 braci (z czego jeden
    > chory na fobie spoleczna) i musza do niego przychodzic nauczyciele do
    > domu. Moje pytanie jest nastepujace.: Jak napisac takie podanie,
    > gdzie to sie sklada, jakie dokumenty sa potrzebne? \Jakie sa szanse?

    Nie rozumiem? Chciałbyś dostać za darmo mieszkanie? Nie żebym nie rozumiał
    Twojej sytuacji życiowej, ale chyba zapominasz jakie są realia w naszym
    kraju... Jeśli czegoś chcesz, musisz to kupić. Nawet jeśli nie masz
    możliwości utrzymania się przy życiu o własnych siłach (kalectwo,
    niedorozwój) to państwo najwyżej da Ci kilkaset złotych miesięcznie. Może w
    Szwecji jest inaczej, ale nawet tam nie dają mieszkań na podanie!

    Pozdr