  • Data: 2003-10-12 21:26:29
    Temat: Re: Jak napisać podanie o mieszkanie?
    Od: "RamoczKa" <ramokomar@[No SPAM!]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba prościej zająć pustostan :)

    No tak zająć od razu to wcale nie. Słyszałam, że w Wałbrzychu Rada Miejska
    wpadła na pomysł, aby mieszkańcy zgłaszali pustostany znajdujące się na
    terenie miasta.
    I z tego co wiem zrobiło się niezłe zamieszanie, bo obiecali dodatkowo, że
    będzie można zamieszkać w takich mieszkaniach a nie wszyscy zgłaszają fakt
    zajęcia takiego pustostanu;-)
    A to chyba wiąże się z jakimiś konsekwencjami?

    --
    pozdr.