  • 11. Data: 2003-01-14 12:23:33
    Temat: Re: Jak bezrobotny ma sie utrzymać?
    Od: "Ela" <e...@w...pl>

    Mam 44 lata i nie jestem niestety atrakcyjna

    Ela

    > Użytkownik Ela <e...@w...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych

  • 12. Data: 2003-01-14 12:31:33
    Temat: Odp: Jak bezrobotny ma sie utrzymać?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Ela <e...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b00var$euc$...@a...dialog.net.pl...
    > Mam 44 lata i nie jestem niestety atrakcyjna

    no to faktycznie możesz mieć troche kłopotu jednak nadzieja jest w nowych
    przepisach z chwilą wejścia w życie z dniem 01.07.2003 r. będziesz miała
    łatwiejszą drogę dot. przepis nie wypłacania odpraw być może to dla wielu
    będzie jakaś furtka w otrzymaniu zatrudnienia...

    Sandra

  • 13. Data: 2003-01-14 14:10:33
    Od: "Ela" <e...@w...pl>

    Czy Ty pracujesz w nocy? Przegladanie grup dyskusyjnych i korzystanie z
    internetu w celach prywatnych w firmie też jest niezgodne z prawem.

    Ela

  • 14. Data: 2003-01-14 14:11:51
    Od: "Ela" <e...@w...pl>

    Witam !
    Dziekuję za jedyną rozsadna odpowiedź.

    Pozdrawiam
    Ela
    Użytkownik "Wiesia" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Hm
    > nie wiem jak po skonczeniu prawa do zasilku, ale w czasie pobierania
    zasilku
    > to zgodnie z informacjami z UP zasiłek przerywany jest na czas trwania
    umowy
    > o dzieło
    > czyli
    > 1. pobierasz zasilek jakis czas
    > 2. zawierasz umowe o dzielo- w ciagu 5 dni zglaszasz tp w UP
    > 3. wyplacanie zasilku jest 'wstrzymane' na czas trwania umowy (czyli:
    jesli
    > otrzymujesz zasilek juz miesiac, masz i tak prawo do jeszcze 5 miesiecy,
    > tylko po zakonczeniu trwania umowy), zakonczenie tej umowy musisz zglosic
    > UP w ciagu 7 dni
    > 4. od umowy o dzielo mozna odprowadzac skladki zusowskie, czyli tez
    > ubezpieczenie zdrowotne
    > Analogicznie zapewne jest przy braku prawa do zasilku, ze ubezpieczenie z
    UP

    ------------

  • 15. Data: 2003-01-14 14:59:40
    Od: "Wiesia" <w...@p...onet.pl>

    Hm
[...]
    tylko po zakonczeniu trwania umowy), zakonczenie tej umowy musisz zglosic w

  • 16. Data: 2003-01-14 15:16:43
    Temat: OT: Jak bezrobotny ma sie utrzymać?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 14 Jan 2003, Ela wrote:
    [...do Marcina...]
    >+ Czy Ty pracujesz w nocy? Przegladanie grup dyskusyjnych i korzystanie z
    >+ internetu w celach prywatnych w firmie też jest niezgodne z prawem.

    Mogę poprosić o wskazanie podstawy prawnej ??

    Tylko mi nie pisz że "*każdy* regulamin zawiera..." bo nie uwierzę ;)
    [...cięcie cytatów "pod"...z wnioskiem o "przed" !...]

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 17. Data: 2003-01-14 15:17:12
    Od: "maria-zofia bobrowska" <m...@s...be>

    "Ela" <e...@w...pl> a écrit dans le message de news:
    b00var$euc$...@a...dialog.net.pl...
    > Mam 44 lata i nie jestem niestety atrakcyjna
    >
    > Ela

    Elu!

    Przepraszam ale cos tu nie gra.

    Piszesz, ze jestes inzynierem informatykiem, ze znasz trzy jezyki i ze nie
    masz pracy.
    Wez te inzynierskie dyplomy i jezykowe certyfikaty i poszukaj pracy w kraju
    albo rusz pupe i wyjedz zagranice bo wszedzie potrzebni sa informatycy z
    jezykami.
    Nawet gdybys byla bardzo nieatrakcyjna to od tego sa fryzjerzy, sklepy z
    kosmetykami i jakas zyczliwa dusza, ktora odpowiedni ciuch doradzi zeby sie
    **uatrakcyjnic**.
    44 lata to magiczna liczba.

    Pozdrawiam
    M.

  • 18. Data: 2003-01-14 15:48:28
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    maria-zofia bobrowska wrote:
    > Przepraszam ale cos tu nie gra.

    Może problemem nie jest wygląd ani brak wiedzy, lecz charakter?

> [...]
    > albo rusz pupe i wyjedz zagranice bo wszedzie potrzebni sa informatycy z

    Niemcy do dziś błagają informatyków na kolanach o przyjazd.
    Ale może ma rodzinę i nie chce się z dziećmi przeprowadzać do obcego kraju?

    Ciekawi mnie co robiła przez te 18 lat?
    Może jakiś link do CV ?

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 19. Data: 2003-01-14 16:30:45
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > : Mieszkam we Wrocławiu.
    >
    > to przyjedź na górny śląsk,
    > ja tak zrobiłem :)

    Nie zartuj... tak jest jeszcze gorzej.. no i ten charakterystyczny zapaszek
    :)

  • 20. Data: 2003-01-14 16:37:07
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    >jestem inż. informatyk).

    No nie wierze, przeciez na grupie pl.praca.oferowana codziennie widze
    20 ogloszen o pracy dla informatykow. Jeszcze znasz 3 jezyki.... no nie
    wiem, moze
    nie znam rzeczywistosci hmmm... moze postep w komputerach cie zaskoczyl i
    nadal
    siedzisz w basicu ? wez sie i naucz sie robic strony WWW, potrzebuja bardzo
    duzo
    osob, ktore to potrafia...of coz potrzebne jest doswiadczenie itp, ale od
    czegos trzeba
    zaczac. Wiem, ze trudno w tym wieku sie zaczac uczyc czegos nowego
    itp ale hmm... bez tego nie da rady.

    Konrados