    From: "Wiesia" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak bezrobotny ma sie utrzymać?
    Date: Tue, 14 Jan 2003 14:59:40 -0000

    Hm
    nie wiem jak po skonczeniu prawa do zasilku, ale w czasie pobierania zasilku
    to zgodnie z informacjami z UP zasiłek przerywany jest na czas trwania umowy
    o dzieło
    czyli
    1. pobierasz zasilek jakis czas
    2. zawierasz umowe o dzielo- w ciagu 5 dni zglaszasz tp w UP
    3. wyplacanie zasilku jest 'wstrzymane' na czas trwania umowy (czyli: jesli
    otrzymujesz zasilek juz miesiac, masz i tak prawo do jeszcze 5 miesiecy,
    tylko po zakonczeniu trwania umowy), zakonczenie tej umowy musisz zglosic w
    UP w ciagu 7 dni
    4. od umowy o dzielo mozna odprowadzac skladki zusowskie, czyli tez
    ubezpieczenie zdrowotne
    Analogicznie zapewne jest przy braku prawa do zasilku, ze ubezpieczenie z UP
    przerywa sie tylko na czas trwania umowy o dzielo.

    *** w...@s...pl * www.ePolisa.republika.pl ***
    ubezpieczenia, kredyty, doradztwo- fachowo, rzetelnie, konkretnie

    // wskazówki nt odczytywania kalkulacji www.ePolisa.republika.pl/pdf.htm

    Użytkownik Ela <e...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b00oju$rfq$...@a...dialog.net.pl...