  • Data: 2012-11-23 22:40:10
    Temat: Re: Intrum Justitia Atakuje
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.11.2012 22:20, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

    > Starym tekstem: w d**** byłeś, g**** widziałeś.
    > To, że do portfela wierzytelności opisanych jako *bezsporne* firmy
    > sprzedające pchają na potęgę fraudy i lewizny, to nie wina nabywców -
    > nie sprawdzisz wszystkiego.

    Gówno prawda - kupujący doskonale sobie zdają z tego sprawę. Tylko
    oficjalnie "nic nie wiedzą".

    [ciach]

    > Zgodzę się z tobą, że potem firmy windykacyjne pozywają. Pozywają
    > MASOWO, i nie celując umyślnie w lewe wierzytelności. Takich się nie
    > chce mieć, bo potem czarny PR etc ...

    Mhm... Wytłumacz zatem, dlaczego czekają z pozwem (i często w ogóle z
    wzywaniem) aż do przedawnienia, kiedy można założyć że "dłużnik" nie ma
    już kwitów?

    [ciach]

    A mnie pozwali PO naświetleniu. Kapewu?