  • Data: 2012-11-24 00:01:12
    Temat: Re: Intrum Justitia Atakuje
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-23 23:43, Andrzej Lawa pisze:

    > Nie trzeba od podszewki

    Zgadzam się z tobą.

    > - wystarczy posłuchać, co się dzieje na świecie.

    "- Powiedz nam, sierściuchu zapchlony ... co słychać w wielkim
    świecie ? Co piszą gazety ?
    - Nie rozumiem panie rezerwisto ..."

    > Bo z reguły ludzie narzekają na takich windykatorków ścigających za
    > przedawnione

    A jakich chwalą ?

    > nawet ostro, a przypadki narzekania na nieprzedawnione są
    > pojedyncze.

    Poważnie ?

    > Za flachę mam kupować wierzytelności co do których wiem, że duża część
    > będzie fikcyjna lub sporna? Nic z tego!

    Troszkę za droga dla ciebie ta flacha imho.

    > Twoje problemy techniczne mało mnie interesują. Jak nie potrafisz - to
    > nie pchaj się na afisz.

    I kto to mówi ?

    > Od czasu rozpowszechnienia komputerowych systemów finansowo-księgowych
    > nie jest to jakiś wielki problem, zwłaszcza jeśli kupujący zainwestuje w
    > kompatybilny system.

    Wszczonsające. Pytam - w jakich PRYWATNYCH, działających BEZ
    ZARZUTÓW systemach można zweryfikować to co byś chciał by firmy
    windykacyjne weryfikowały ?

    > Ponownie: a co mnie obchodzą twoje problemy techniczne?

    Moje ? Zdawało się mi, że EKW należy do RP ... ale rozumiem -
    nie dostrzegłeś tego ...

    > Naświetliłem dostatecznie do uzyskania pełnej odpowiedzi na moje pytanie.
    > Ty zadawałeś pytania "pozakonkursowe".

    Pozakonkursowe ? Jeśli piszesz tak ogólnie, nie dziw się
    odpowiedzi żydowskiej w postaci ogólnych pytań.

    > Im naświetliłem dokładnie: że faktury są za miesiące po wypowiedzeniu,

    Wypowiedzeniu czego ?

    > że nie miałem już "cyrografu"

    Co to jest cyrograf ?

    > i mogłem wypowiedzieć od razu, że za

    Wypowiedzieć CO i KOMU ?

    > ostatni miesiąc zapłaciłem pomimo niedostarczania w tym czasie usługi z
    > powodu "awarii",

    Jakiej usługi ???

    > że reklamowałem bez odpowiedzi ze strony operatora

    Zieeeeew ...

    > (czyli reklamacja z automatu uznana), że uważam za podejrzane, że tyle
    > czasu zwlekali zamiast wcześniej sirobę odezwać i żeby się ode mnie w
    > cholerę odczepili i przestali próbować naciągać frajerów na kupienie
    > mojego nieistniejącego długu.

    I to wszystko zawarte było w 50acdce5$...@n...home.net.pl ?

    A mnie się zdawało, że tam tyle było konkretów:

    "Koszta zasądzone... teraz mam poczekać na uprawomocnienie i wezwać
    powoda do zapłaty? Czy też sąd odliczy to od "zaliczki" zapłaconej
    sądowy przez powoda?"

    A może jednak masz problem z pisaniem tak, by czytelnik zrozumiał ?

    Dla mnie - EOT, polemika z tobą jest równie prawdopodobna jak
    polemika z świnią o gwiazdach (sprawdź czemu) ...

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90