  • Data: 2012-11-23 22:40:25
    Temat: Re: Intrum Justitia Atakuje
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-23 22:40, Andrzej Lawa pisze:

    > Gówno prawda - kupujący doskonale sobie zdają z tego sprawę. Tylko
    > oficjalnie "nic nie wiedzą".

    Trudno z tym co napisałeś polemizować. Rozumiem, że znasz temat
    od podszewki. Przepraszam, że w ogóle się odezwałem.

    > Mhm... Wytłumacz zatem, dlaczego czekają z pozwem (i często w ogóle z
    > wzywaniem) aż do przedawnienia, kiedy można założyć że "dłużnik" nie ma
    > już kwitów?

    Dlaczego założyłeś, że czekają do przedawnienia ?

    Podpowiem ci coś. Kup 200 000 wierzytelności względem 180 000
    dłużników. Pozwij ich w rok ... Stawiam flachę.

    A ... pamiętaj - nie da się w sposób systematyczny przekazać
    dokumentacji od wierzyciela pierwotnego do wstępującego w prawa
    ... Chyba, że zdradzisz jakbyś to zrobił w miesiąc ... powiem,
    że gotów jestem ci postawić naprawdę drogą flaszkę za wskazanie
    jak to zrobić.

    (tak poza konkursem, ale próbuję ci uświadomić na czym polega
    praca na masówce) : Sprawdź jak działają EKW pomiędzy 10:00 a
    14:00 ... i spróbuj np sprawdzić treść 100 ksiąg wieczystych w
    ciągu 8 h roboczych.

    > A mnie pozwali PO naświetleniu. Kapewu?

    Jeśli naświetlasz tak jak naświetliłeś wątek
    50acdce5$...@n...home.net.pl gdzie dopytywać musiałem o parę
    szczegółów - to się nie dziwię.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90