  • Data: 2012-11-23 23:43:10
    Temat: Re: Intrum Justitia Atakuje
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.11.2012 22:40, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

    > Trudno z tym co napisałeś polemizować. Rozumiem, że znasz temat od
    > podszewki. Przepraszam, że w ogóle się odezwałem.

    Nie trzeba od podszewki - wystarczy posłuchać, co się dzieje na świecie.

    > Dlaczego założyłeś, że czekają do przedawnienia ?

    Bo z reguły ludzie narzekają na takich windykatorków ścigających za
    przedawnione, nawet ostro, a przypadki narzekania na nieprzedawnione są
    pojedyncze.

    > Podpowiem ci coś. Kup 200 000 wierzytelności względem 180 000 dłużników.
    > Pozwij ich w rok ... Stawiam flachę.

    Za flachę mam kupować wierzytelności co do których wiem, że duża część
    będzie fikcyjna lub sporna? Nic z tego!

    > A ... pamiętaj - nie da się w sposób systematyczny przekazać
    > dokumentacji od wierzyciela pierwotnego do wstępującego w prawa ...

    Twoje problemy techniczne mało mnie interesują. Jak nie potrafisz - to
    nie pchaj się na afisz.

    > Chyba, że zdradzisz jakbyś to zrobił w miesiąc ... powiem, że gotów
    > jestem ci postawić naprawdę drogą flaszkę za wskazanie jak to zrobić.

    Od czasu rozpowszechnienia komputerowych systemów finansowo-księgowych
    nie jest to jakiś wielki problem, zwłaszcza jeśli kupujący zainwestuje w
    kompatybilny system.

    > (tak poza konkursem, ale próbuję ci uświadomić na czym polega praca na
    > masówce) : Sprawdź jak działają EKW pomiędzy 10:00 a 14:00 ... i spróbuj
    > np sprawdzić treść 100 ksiąg wieczystych w ciągu 8 h roboczych.

    Ponownie: a co mnie obchodzą twoje problemy techniczne?

    > Jeśli naświetlasz tak jak naświetliłeś wątek 50acdce5$...@n...home.net.pl
    > gdzie dopytywać musiałem o parę szczegółów - to się nie dziwię.

    Naświetliłem dostatecznie do uzyskania pełnej odpowiedzi na moje pytanie.

    Ty zadawałeś pytania "pozakonkursowe".

    Im naświetliłem dokładnie: że faktury są za miesiące po wypowiedzeniu,
    że nie miałem już "cyrografu" i mogłem wypowiedzieć od razu, że za
    ostatni miesiąc zapłaciłem pomimo niedostarczania w tym czasie usługi z
    powodu "awarii", że reklamowałem bez odpowiedzi ze strony operatora
    (czyli reklamacja z automatu uznana), że uważam za podejrzane, że tyle
    czasu zwlekali zamiast wcześniej się odezwać i żeby się ode mnie w
    cholerę odczepili i przestali próbować naciągać frajerów na kupienie
    mojego nieistniejącego długu.