  • Data: 2012-11-24 02:18:48
    Temat: Re: Intrum Justitia Atakuje
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:k8p6r7$n92$1@news.task.gda.pl...

    > Masz raczej "bardzo nikłe połączenie z rzeczywistością i realiami". Tzn.
    > bez względu na to, jak tupać będą grupowi teoretycy, życie toczy się
    > inaczej i należy to przyjąć do wiadomości.

    Ależ ja wiem, jaka jest praktyka. Osobiście ejstem zdania, że niestety w
    tym zakresie brakuje stosownego unormowania prawnego. W mojej ocenie
    należałoby skorygować stan prawny poprzez zobowiazanie sądu do badania Z
    URZĘDU, czy roszczenie nie jest przedawnione, a nie na wniosek pozwanego.
    No bo to moim zdaniem na zdrowy rozsądek bezsens i liczenie na ludzką
    niewiedzę albo jakieś wyzyskanie braku reakcji.

    > Niespecjalnie. Cena wierzytelności poniżej nominału istnieje między
    > innymi właśnie dlatego.

    Ale nie jest zerowa.