  • Data: 2012-11-24 00:49:59
    Temat: Re: Intrum Justitia Atakuje
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-24 00:12, witek pisze:

    > skoro nie jestes w stanie obsluzyc, kup 20000 nie 200000.

    Nie zrozumiałeś. Jestem. Problemem są wierzytelności "wątpliwe",
    sporne etc ... po prostu zdarzy się raz na jakiś czas obrączka
    piekarza w bochenku ...

    No i kupujesz chleb, i masz tam fierfścionek ... Pojawia się art
    w prasie, że znalazłeś i połamałeś sobie zęby ... a potem Lawa
    pisze, że to standard, że w każdym chlebie jest albo
    pierścionek, albo paznokieć, albo gówno ...

    Piję do tego- że zdarzają "się wtopy", których NIE DA SIĘ UNIKNĄĆ.

    Nadużyciem jest snucie opinii, że jak się trafi - to oznacza, że
    to jest standard. I z tym poglądem polemizuję.

    P.S. 500 000 do pozwania w jeden dzień to nie problem, zapcha
    się wszystko (epu, cba, etc), ale nie windykator ...

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90