  • 1. Data: 2003-08-13 12:20:21
    Temat: Interbetowa sprzedaz
    Od: "Damian" <f...@p...fm>

    Witam
    Zwracam się z prośbą o udzielenie rady a zarazem odpowiedzi na mój problem.
    Jestem jedną z kilku osób, które kupiły towary za pomocą portalu aukcji
    internetowych. Po włpłaceniu kwoty za towar sprzedawca nie odbiera telefonów
    i nie wysyła towaru. Dziwi sytuacja, gdyż owy sprzedawca był osoba
    wiarygodną i powiadał wiele zakończonych aukcji z wynikiem pozytywnym.
    Mam nadzieję, iz sprzedawca zgłosi sie niedługo.
    Rozpatruję także "czarny" scenariusz - sprzedawca nie zgłosi się nigdy i nie
    wysle towaru.
    - Co mogę w takim przypdku zrobić i gdzie zgłaszać ową sprawę. Z
    relacji znajomego wynika iż nie mam szans na odzyskanie pieniędzy pomino iz
    posiadam dowody wpłaty i pełną korespondecję ze sprzedawcą tuż przed wpłatą
    pieniędzy. Czy znajomy ma rację?
    Bardzo proszę o pomoc. Nie chciałbym aby koleje osoby zosatły poszkodowane
    tak jak ja.

    Z wyrazami szacunku
    Damiam S

  • 2. Data: 2003-08-13 16:44:03
    Temat: Odp: Interbetowa sprzedaz
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik Damian <f...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bhdaeu$215o$...@n...mm.pl...
> [...]
    > pieniędzy. Czy znajomy ma rację?
    > Bardzo proszę o pomoc. Nie chciałbym aby koleje osoby zosatły poszkodowane

    Chyba musze Cie zmartwic. Jezeli bylo to na ktoryms z krajowych serwisow
    aukcyjnych to szanse masz bardzo nikle. Z tego co jest mi wiadome jedynie
    ebay weryfikuje swoich uczestnikow i w takim przypadku przejmuje
    odpowiedzialnosc. Sam niezbyt dawno mialem podobna sytuacje na Allegro i
    musialem pozegnac 600 zetow. Tylko u mnie bylo to akurat odwrotnie. Ja
    wyslalem towar do przetestowania i ani kasy ani zwrotu. A policja olewa to
    totalnie.

    --
    " złodziej podatków "

    nie kradnij, rząd nie toleruje konkurencji

  • 3. Data: 2003-08-14 18:54:47
    Temat: Re: Interbetowa sprzedaz
    Od: "Marcin Olender" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Chyba musze Cie zmartwic. Jezeli bylo to na ktoryms z krajowych serwisow
    > aukcyjnych to szanse masz bardzo nikle.

    E tam. Znajomy nie ma racji. Masz możliwość zarówno dochodzenia pieniędzy w
    procesie cywilnym jak i zgłoszenia popełnienia przestepstwa na policję. To,
    czy sprawa zakończy się po Twojej mysli jest już kwestia okoliczności.
    Portal portalem, ale banki chyba weryfikuja swoich klientów, prawda Panie
    Złodziej? ( BTW - co to za dziwna ksywa? :-) )

    Poza tym nie panikujta - jest okres kanikuły, ludzie wyjeżdzaja, co druga
    aukcja ma adnotacje, że moga byc kłopoty z kontaktem.

    Depi.