  • 1. Data: 2003-08-13 08:39:17
    Temat: wezwanie na cwiczenia wojskowe
    Od: "running/ano" <r...@p...onet.pl>

    witam,
    otrzymalem zawiadomienie o przewidywanych cwiczeniach wojskowych na ktore
    mam sie stawic (zgodnie z art. 100 ust. 1 21.11. 1967 ... z pozniejszymi
    zmainami).
    Mam mozliwosc podania okolicznosci uniemozliwiajacych odbycie tych cwiczen,
    czy ktos moglby poinformowac jakiego rodzaju okolicznosci sa uwzgledniane -
    czy ze wzgledu na wykonywana prace?
    Generalnie mam negatywny stosunek do obowiazeku sluzby wojskowej, mimo ze
    odbylem przeszkolenie wojskowe, czy moge sie obecnie ubiegac o jakas
    zastepcza forme tych cwiczen?

    dziekuje wszelkie pomocne informacje

    pozdrawiam, Artur

  • 2. Data: 2003-08-14 21:48:55
    Temat: Re: wezwanie na cwiczenia wojskowe
    Od: "Pawelus" <p...@p...com>

    "running/ano"
    > Generalnie mam negatywny stosunek do obowiazeku sluzby wojskowej, mimo ze
    > odbylem przeszkolenie wojskowe, czy moge sie obecnie ubiegac o jakas
    > zastepcza forme tych cwiczen?

    Co to znaczy, ze odbyles przeszkolenie wojskowe?
    Byles w wojsku? Czy zaliczyles tylko wojsko podczas studiow?

  • 3. Data: 2003-08-15 09:57:59
    Od: "running/ano" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawelus" <p...@p...com> napisał w wiadomości
    > "running/ano"
    >
    > Co to znaczy, ze odbyles przeszkolenie wojskowe?
    > Byles w wojsku? Czy zaliczyles tylko wojsko podczas studiow?

    odbylem 6mies. sluzbe wojskowa po studiach a treaz chca mnie doszkalac - nie
    wiem czy w takiej sytuacji moge ubiegac sie o sluzbe zastepcza ( w koncu
    moge zmienic poglady) ew. na podstawie jakich okolicznosci moge ubiegac sie
    o zwolnienie z cwiczen
    pozdr. Artur

  • 4. Data: 2003-08-15 18:36:02
    Od: "Valdi Zet" <v...@s...gda.pl>

    Użytkownik "running/ano" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Generalnie mam negatywny stosunek do obowiazeku sluzby wojskowej, mimo ze
    > odbylem przeszkolenie wojskowe, czy moge sie obecnie ubiegac o jakas

    Idz do lekarza, załatw sobie zwolnienie na czas wezwania i po sprawie :-)
    --
    ---== Pozdrawiam ==---
    ---==Valdi Zet==---