    From: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Interbetowa sprzedaz
    Date: Wed, 13 Aug 2003 18:44:03 +0200

    Użytkownik Damian <f...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bhdaeu$215o$...@n...mm.pl...
    > Witam
    > Zwracam się z prośbą o udzielenie rady a zarazem odpowiedzi na mój
    problem.
    > Jestem jedną z kilku osób, które kupiły towary za pomocą portalu aukcji
    > internetowych. Po włpłaceniu kwoty za towar sprzedawca nie odbiera
    telefonów
    > i nie wysyła towaru. Dziwi sytuacja, gdyż owy sprzedawca był osoba
    > wiarygodną i powiadał wiele zakończonych aukcji z wynikiem pozytywnym.
    > Mam nadzieję, iz sprzedawca zgłosi sie niedługo.
    > Rozpatruję także "czarny" scenariusz - sprzedawca nie zgłosi się nigdy i
> [...]
    Chyba musze Cie zmartwic. Jezeli bylo to na ktoryms z krajowych serwisow
    aukcyjnych to szanse masz bardzo nikle. Z tego co jest mi wiadome jedynie
    ebay weryfikuje swoich uczestnikow i w takim przypadku przejmuje
    odpowiedzialnosc. Sam niezbyt dawno mialem podobna sytuacje na Allegro i
    musialem pozegnac 600 zetow. Tylko u mnie bylo to akurat odwrotnie. Ja
    wyslalem towar do przetestowania i ani kasy ani zwrotu. A policja olewa to
    totalnie.

    --
    " złodziej podatków "

    nie kradnij, rząd nie toleruje konkurencji