  • 1. Data: 2004-03-09 08:03:18
    Temat: Pyt: Import motocykla ze Szwajcarii
    Od: "Wolf^-^" <biurowolfa(usun nawias)@poczta.fm>

    Witam,
    Mam mozliwosc zakupu motocykla w Szwajcarii w bardzo kozystnej cenie (przy
    czym motocykl jest pewny), moto jest tam zarejestrowane i oplacowe. W
    zwiazku z tym pytam o zasady sprowadzania motocykli (rok 90), jakie sa
    oplaty, wymagane dokumenty i takie tam ;). Prosze takze o namiar na aktualne
    akty normatywne dotyczace tematu. I ostatnie juz pytanie: czy po wejsciu PL
    do UE pomimo zniesienia ceł (jestem za ;>) PL zamierza wprowadzic jakies
    podatki zaporowe czy cus w tym stylu? Czy lepiej sprowadzic to moto teraz
    czy w maju?
    pozdrawiam
    Czarek

  • 2. Data: 2004-03-09 08:46:03
    Temat: Re: Import motocykla ze Szwajcarii
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Wolf^-^" <biurowolfa(usun nawias)@poczta.fm> napisał w
    wiadomości news:c2jtrs$3gb$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > podatki zaporowe czy cus w tym stylu? Czy lepiej sprowadzic to moto teraz

    Może się mylę, ale zawsze mi się wydawało, że Szwajcaria nie jest członkiem
    UE

    ______________
    RF

  • 3. Data: 2004-03-14 21:15:24
    Od: "PAweł" <p...@w...pl@niechcespamu>

    Użytkownik "Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:c2k092$gbg$1@inews.gazeta.pl...

    > Może się mylę, ale zawsze mi się wydawało, że Szwajcaria nie jest
    członkiem
    > UE

    Ponieważ Szwajcarzy to ludzie rozsądni, a przede wszystkim umiejący liczyć,
    więc się nie mylisz:)