  • 1. Data: 2004-03-09 00:54:29
    Temat: Jazda bez prawka, gdzie?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    żona zapisała się na prawko. Chciałbym z nią poćwiczyć nieco. Mamy plac u
    mnie w pracy. Czy ktoś może się przyczepić jeśli z nią tam pojadę? To w
    końcu plac, a nie droga publiczna.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2004-03-09 02:06:55
    Temat: Re: Jazda bez prawka, gdzie?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > żona zapisała się na prawko. Chciałbym z nią poćwiczyć nieco. Mamy plac
    > mnie w pracy. Czy ktoś może się przyczepić jeśli z nią tam pojadę? To w
    > końcu plac, a nie droga publiczna.

    Jeśli będzie zamknięta brama i administrator na to wyrazi zgodę, to
    możesz.

  • 3. Data: 2004-03-09 02:42:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan Alder wrote:
    > Witajcie,
    >
    > żona zapisała się na prawko. Chciałbym z nią poćwiczyć nieco. Mamy plac u
    > mnie w pracy. Czy ktoś może się przyczepić jeśli z nią tam pojadę? To w
    > końcu plac, a nie droga publiczna.

    Teren prywatny/firmowy? (tzn. nie gminny albo co)

    Wyłączony z normalnego ruchu (droga wewnętrzna albo inne takie
    oznaczenia)? No to formalnie ćwiczyć może.

  • 4. Data: 2004-03-09 06:22:12
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia wto 9. marca 2004 03:42 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Andrzej Lawa:

    > Teren prywatny/firmowy? (tzn. nie gminny albo co)

    Gminy, bo zakład państwowy.

    > Wyłączony z normalnego ruchu (droga wewnętrzna albo inne takie
    > oznaczenia)?

    Plac asfaltowy. Notabene manewrowy, bo odbywają się tam kursy, ale
    oczywiście nie nonstop i są wolne elementy. Odgrodzony płotem, ale
    symbolicznym z możliwością dotarcia tam.

  • 5. Data: 2004-03-09 09:07:05
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> napisał:

    >Czy ktoś może się przyczepić jeśli z nią tam pojadę? To w
    >końcu plac, a nie droga publiczna.
    Pamiętaj jednak, że przepisy ustawy PoRD (w tym obowiązek posiadania
    uprawnień do kierowania) stosuje się również do ruchu odbywającego się
    poza drogami publicznymi, jeżeli jest to konieczne dla uniknięcia
    zagrożenia bezpieczeństwa uczestników tego ruchu.

    Artur Golański