  • 1. Data: 2005-01-16 15:32:51
    Temat: Historia prawa PRL-u???
    Od: "Roki" <r...@n...wp.pl>

    Witam czy ktorys z szanownych grupowiczow jest w stanie podeslac/dac linka
    do jakiegos opracowania historii prawa prl-u?? Tudziesz jakiekolwiek
    materialy dotyczace w/w tematu. TIA pozdrawiam!.

  • 2. Data: 2005-01-18 07:17:25
    Temat: Re: Historia prawa PRL-u???
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Roki napisał(a):

    > Witam czy ktorys z szanownych grupowiczow jest w stanie
    > podeslac/dac linka do jakiegos opracowania historii prawa prl-u??
    > Tudziesz jakiekolwiek materialy dotyczace w/w tematu. TIA
    > pozdrawiam!.

    Materiaw gotowych raczej nie znajdziesz, ale polecam ksiazke prof.
    Lityskiego i Kallasa - Historia ustroju i prawa Polski Ludowej

    --
    =< Tifosi >=< mailto: nauzicaa(małpa)gazeta(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,

  • 3. Data: 2005-01-18 11:53:32
    Od: "Roki" <r...@n...wp.pl>

    .
    > Lityskiego i Kallasa - Historia ustroju i prawa Polski Ludowej

    Wlasnie zaczynam ja studiowac:)