  • 111. Data: 2004-03-18 19:12:55
    Temat: Re: Gwałt - czy można jeszcze coś zrobić
    Od: "salto" <s...@t...pl>

    > No to wyobraz sobie taka sytuacje :
    > Ide sobie noca ulica . Podchodzi do mnie noca dwoch
    > gosci i mowia : ,, Oddak kase bo dostaniesz w ryj''
    > Oddaje im pieniadze. Nastepnego dnia widze ich
    > przypadkowo na ulicy i zawiadamiam przejezdzajacy
    > patrol. Podjezdzamy do ,, idacych sobie spokojnie
    > ulica dwoch mezczyzn , ja ich wskazuje i....''
    > I co ? nic im nie grozi ? :)
    > Pozdr

    nic im nie grozi - chyba ze sami sie podloza

    (wykluczam wariant ze kasa byla znaczona a ty naszpikowany elektronika)

  • 112. Data: 2004-03-18 19:18:30
    Od: "salto" <s...@t...pl>

    > Skad tyle ,,jadu '' w Tobie? Skad ta agresja w stosunku do mnie ?

    znowu to samo - pelno prymitywow

    zwracam sie do kolegi
    Przemyslawa 'Pshemekan' Plaskowickiego - i co czy moje uwagi o chamstwie nie
    maja jednak pierwszorzednego znaczenia i czy nie warto by z tym jednak
    powalczyc wyrazajac zdecydowana dezakceptacje a w zadnym wypadku nie bronic
    gburow

    pozdrawiam salto

  • 113. Data: 2004-03-18 19:42:12
    Temat: Re: Gwałt - czy można jeszcze co? zrobić
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert.K. wrote:

    > Temat na dluzsza dyskusje zwlaszcza w kontekscie
    > znowelizowaneg kpk ( np. 192 a § 2 lub art 199 a ).
    > Wyjasnic nalezy , ze nie jest dowod z wariografu (poligrafu)
    > lecz z opinii bieglego .

    Well? Obiektywną maszynę można 'oszukać',a co dopiero człowieka...

    No, chyba że biegły jest zarejestrowanym telepatą...

  • 114. Data: 2004-03-18 19:42:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert.K. wrote:

    > no...siebie :)

    A oni mają aż dwóch świadków - siebie.

  • 115. Data: 2004-03-18 19:45:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Leszek wrote:

    > A ja zeznam, iż jest to wielce prawdopodobne ponieważ do mnie też się
    > zalecał;)))

    No to w połączeniu z moim zeznaniem Robert K. ma już 'przerąbane'...

    A jak się w kiciu dowiedzą, za co siedzi... Uuuuu... Przecwelą jak nic ;->

  • 116. Data: 2004-03-18 19:47:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert.K. wrote:

    > Skad tyle ,,jadu '' w Tobie? Skad ta agresja w stosunku do mnie ?

    Jad? Agresja? Owszem, żart może nieco złośliwy (dla kogoś kto ma
    'skojarzenia' ze słowem 'wsadzać' oraz wątkiem - przy czym ja za Twoje
    skojarzenia odpowiedzialny nie jestem ;-P ), ale jesteś przerważliwiony.
    Albo nie masz za grosz poczucia humoru...

    A pewna doza sarkazmu przy tak bezsensownych tezach jest IMHO uzasadniona.

  • 117. Data: 2004-03-18 19:50:49
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Leszek wrote:
    > Są sprawy w których oskarżony zostaje uniewinniony oraz takie gdzie sprawy
    > się umarza z braków dowodu winy.

    Kiedy niby sąd umarza sprawę z braku dowodów winy?

    > W przypadku całkowitego uniewinnienia z
    > zarzutu mamy do czynienia z fałszywym oskarżeniem.

    Bzdura.

    KG

  • 118. Data: 2004-03-18 20:03:18
    Od: Archibald <...@...->

    In article <c39vat$1em$1@news.onet.pl>, w...@i...pl says...
    > powiem tylko tyle że jak bym się znał na prawie i znał te wszystkie durne
    > definicjee to bym się tu chyba nie pytał.
    > Potrafisz zrozumieć człowieku że nie każdy jest prawnikiem??? czy to już
    > przekracza zakres twojego pojmowania?? nie znam dokładnych definicji ale jak
    > byś był chociaż troszke inteligętny to byś się domyślał o co mi chodzi. twój
    > post nie wnosi niczego nowego do mojego pytania a tylko wyśmiewa moje
    > nieścisłości.

    Nie rozumiem, po co pytasz na tej grupie? Przeciez, jak juz kilka osob
    mowilo, sa od tego odpowiednie instytucje. Po prostu wejdz na ich strone
    i wyslij majla z pytaniem. Na pewno spotkali sie setki razy z
    analogiczna sytuacja.

    http://free.ngo.pl/temida/spis.htm
    http://free.ngo.pl/temida/poragwalt.htm

    http://www.niebieskalinia.pl/

  • 119. Data: 2004-03-18 20:03:39
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    wiadomości news:c3cu7s$2ehq$3@news2.ipartners.pl...

    > A jak się w kiciu dowiedzą, za co siedzi... Uuuuu... Przecwelą jak nic ;->

    I to dopiero będzie gwałt jak się patrzy;)

    Pozdr
    Leszek

  • 120. Data: 2004-03-18 20:05:07
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    Użytkownik "kam" <X#k...@p...onet.pl.#X> napisał w wiadomości

    > Kiedy niby sąd umarza sprawę z braku dowodów winy?

    > Bzdura.

    No to jest argument nie do odparcia;)

    --
    Pozdr