  • 31. Data: 2007-09-05 10:17:33
    Temat: Re: Gwałt 4 lata temu.
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Wed, 05 Sep
    2007 12:09:43 +0200, el-ec-tr zeznał(a):

    > nie mówię tutaj o całkowitym zaufaniu wobec oskarżającej. przecież
    > wspomniałem o wariografie...

    ktorego nie wolno stosowac.

    http://surowiec.net.pl GG: 4494911

  • 32. Data: 2007-09-05 10:18:16
    Od: el-ec-tr <e...@n...com>

    Sowiecki Agent pisze:

    > nie bezpieczne to jest dla niewinnego czlowieka przyjmowanie takiego
    > rozumowani ejakie ty prezentujesz.
    >
    > P.

    może i moje myślenie jest niebezpieczne, może dlatego, że sam znałem
    kobiety, które miały taką przeszłość i nie mogły zrobić nic, bo prawo
    tak stanowi.

    a ogólnie to wydaje mi się, że ignorujesz totalnie to co napisałem -
    mówię cały czas o sytuacji gdy:
    - poszkodowana była nieletnia
    - minęło trochę czasu i brak jest dowodów i wtedy dowodem mógłoby być
    badanie wariografem.

    myślę, że to miałoby sens. nie miałem wogole na mysli sytuacji takiego
    traktowania sprawy, gdyby chodziło o dojrzałe osoby.
    przecież w końcu małe dzieci OIDP przesłuchuje psycholog - nie ma
    żadnych świadków przestępstwa, często sugerują się treściami na
    rysunkach tych dzieci itd... tutaj by doszedł wariograf.

    nie wiem,nie jestem prawnikiem ani psychologiem, ale napewno można by
    zebrać zbiór poszlak, badań psychologicznych, badań na wykrywaczu
    kłamstw, które mogłyby stwierdzić ze takie coś miało miejsce.
    mysle ze problem jest na tyle duży, że to jest poważna luka w prawie
    _IMHO_ , w końcu tu też chodzi o pewien rodzaj dziecka...

  • 33. Data: 2007-09-05 10:23:14
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Sowiecki Agent napisał:
    > nawet zakladajac ze dokonal tej zbrodni mnie zastanawia moralnos ctych
    > sedziow i to co im w glowach siedzi. Przeciez czlowiek dotkniety zdrada

    Nie wnikam czy dokonał tej zbrodni czy nie. Może nawet ją dokonał.
    Ja tylko mówię o tym na jakiej podstawie sąd skazał człowieka na 25 lat
    więzienia przypisując mu morderstwo ze szczególnym okrucieństwem.
    Upss.... sprawstwo kierownicze.

    To zwykła zbrodnia sądowa. :(

    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 34. Data: 2007-09-05 10:30:57
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl>

    Użytkownik <n...@o...pl> napisał
    >Ciekawe czy tak każdy z Was w wieku 14 lat polecialby zaraz po takim
    >zdarzeniu na policje składać zeznania... Ludzie !! to było jeszcze
    >dziecko, brutalnie pobite, zgwałcone i zastraszone.

    Rozumiem, to bardzo bolesne dla Was. Każdy chciałby pomóc, ale prawo jest
    takie a nie inne i wymaga dowódów, bo inaczej kto wie o co Ciebie ktoś
    fałszywie mógłby oskarżyć. Pytasz o rozważania prawne to je otrzymujesz.

    >Zastanawiam się czy biegły psycholog, seksuolog + świadek + przeszłośc
    sprawcy są w stanie mu zagrozić.

    Może zapytajcie prokuratora/prokuratorki, bo to on w zasadzie wie jak takie
    sprawy w sądzie idą i czy warto w ogóle je tam puszczać.

    >10.09 mamy wizyte u psychologa który
    >siedzi w tych sprawach, myślę, że od niego dostaniemy jakieś
    >wskazówki, co z tym dalej robić.

    I to jest najważniejsze. Bo czemu ma to służyć.... Jeśli wyjście z tym na
    światło dzienne, bój w sądzie jej pomoże to walczcie, ale jeśli to ma tylko
    tak dla idei sprawiedliwości i zaspokojenia twojej złości to nie warto,
    szkoda żeby męczyła się znowu. Więc myślę, że jedna rozmowa z psychologiem
    specjalistą to za mało, popracujcie trochę na tym. W tym czasie pogadaj z
    prokuratorem. I jeśli z jednej i z drugiej strony będzie wyraźne zielone
    światło - działajcie, inaczej - szkoda brnąć w to bagno.

    >Skoro Ona miała14 lat, to on byłby sądzony jako pedofil ?

    Tak.

  • 35. Data: 2007-09-05 10:31:14
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Wed, 05 Sep
    2007 12:23:14 +0200, Arek zeznał(a):

    > Nie wnikam czy dokonał tej zbrodni czy nie. Może nawet ją dokonał.
    > Ja tylko mówię o tym na jakiej podstawie sąd skazał człowieka na 25 lat
    > więzienia przypisując mu morderstwo ze szczególnym okrucieństwem.

    a na jakiej podstawie go skazal ?
    znasz akta ?

    http://surowiec.net.pl GG: 4494911

  • 36. Data: 2007-09-05 10:37:00
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > może i moje myślenie jest niebezpieczne, może dlatego, że sam znałem
    > kobiety, które miały taką przeszłość i nie mogły zrobić nic, bo prawo
    > tak stanowi.

    mogly probowac udodowodnic. Prawo ma chornic czlowikea przed nieslusznym
    skazaniem, dlatego mamy zasade domniemania niewinnosci.(lamana jak w
    przypadku morderstwa w sklepie ultimo)

> [...]
    > mówię cały czas o sytuacji gdy:
    > - poszkodowana była nieletnia
    > - minęło trochę czasu i brak jest dowodów i wtedy dowodem mógłoby być

    to ty ignorujesz, mowilem ze wariograf bywa ze sie myli, to moze byc
    conajwyzej poszlaka. A co jak wariograf wykaze ze ta dziewcszyna klamie.
    Skazac ja na tej podstawie ? konkretne pytanie konretna odpowiedz. I
    drugie zalozenie, wariograf wykaze ze oboje klamia, albo wykaze ze oboje
    nie klamia, i co wtedy miszczu?

    P.

    --
    Czy rzekomo nieskazitelny minister sprawiedliwości prokurator generalny
    Zbigniew Ziobro brutalnie zamordował młodą kobietę? Czy naprawdę dokonał

  • 37. Data: 2007-09-05 10:38:46
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Nie kłóćcie się. Czyli najlepiej udać się do prokuratora rejonowego w
    naszym mieście, i z nim pogadać na ten temat, tak ? Tak też zrobimy po
    10.09

    witam

    tak zróbcie - idź razem z dziewczyną, bo zapewne sama nie pójdzie, by dodać
    jej otuchy; porozmawiajcie z Panią Prokurator (chyba że nie ma to dla was
    znaczenia, może przed kobietą twoja dziewczyna szybciej i bardziej się
    otworzy) i zadecydujcie co robić

    pzdr

  • 38. Data: 2007-09-05 10:46:48
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    el-ec-tr pisze:
    > wariograf może? zazwyczaj się nie myli OIDP.

    Z wlasnego doswiadczenia moge powiedziec ze sie myli.

    --
    Mithos

  • 39. Data: 2007-09-05 10:49:22
    Od: n...@o...pl

    Sam już nie wiem co mam robić, nie wiem czy narażać ją na kolejne
    cierpienia i upokorzenia. Mam wrażenie, że ona chce zając się tą
    sprawą tylko ze względu na mnie, bo widzi że mnie to strasznie męczy.
    I tak ma już dość krzywd w życiu. Nigdy nie miała normalnej rodziny,
    nikogo kto by z nią chociąz pogadał. Rodzice traktują ją jak przedmiot
    a każda próba jakiegoś dobrego uczynku z jej strony jest przez nich
    odbierana jak zamach na ich życie. Wiem, że jeżeli założy tą sprawe to
    rodzice się od niej odsuną, całkowicie się odsuną.

    Ale z drugiej strony nie mogę pozwolić na to by on nie odpowiedział za
    to, że zniszczył jej życie.

  • 40. Data: 2007-09-05 11:02:55
    Od: n...@o...pl

    http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html?kat=1342&wid=
    9179009&rfbawp=1188989872.929&ticaid=1468c

    12 lat za wielokrotny gwałt na 13 latce... przecież to jest śmieszne.