  • 11. Data: 2002-05-13 20:15:18
    Temat: Re: Grozby via maile..
    Od: "JarekT" <t...@p...onet.pl>

    >Zasada jest taka, w ciagu 2-3 godzin mozna odnalazc dowolna osobe na
    >swiecie, ktora wysyla grozby via e-mail.

    Witam
    Nie. To nieprawda. Ani w ciągu 3 ani 53 godzin. Po prostu się nie
    orientujesz w technikaliach problemu, o którym piszesz. Więc po co?

    Jarek GG 3177036

  • 12. Data: 2002-05-14 19:17:10
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Mon, 13 May 2002 22:15:18 +0200, JarekT napisał/napisała:

    > Witam
    > Nie. To nieprawda. Ani w ciągu 3 ani 53 godzin. Po prostu się nie
    > orientujesz w technikaliach problemu, o którym piszesz. Więc po co?
    > Pozdrawiam

    Nie ma znaczenia czas ;)
    To akurat sam wiem.. ale do rzeczy..
    Czy grozba :
    "(...)ostrzegam cie ze jesli odwiazysz sie postawic noge kied
    ykolwiek pod Rura
    to poza tym ze zosatniesz zmasakrowany
    to JA OSOBISCIE u
    rzadze ci pieklo w pracy, domu i zagrodzie."

    albo : "jesli pojawisz sie (...) i JA TA
    M bede to zywy z tego nie wyjdziesz?"

    I tego typu mozna pod cos podciagnac ?

    To absurdalne wogole,ze poruszam ten temat, bo sprawy (i tej kobity) nie traktowalem
    nigdy powaznie :]]

    Ale gdybym chcial sie CHORO mscic to przydalyby mi sie te cytaty do czegos ?

    E-MAIL : p...@a...net Pawel -PAPIK- Pomorski
    WWW: * http://www.ee.pw.edu.pl/~pomorskp *
    GG: 70701

  • 13. Data: 2002-05-15 15:08:16
    Od: "BuliMaxiu" <b...@p...onet.ANTY-SPAM.pl>

    O ile wiem, takie przestępstwa można zgłaszać do administratora serwera z
    którego nadeszła wiadomość, lub do administratora dostawcy internetowego.
    Np. jeśli ktoś wyśle groźbę łącząc się przez TPSA, wówczas należy wysłać
    odpowiednią wiadomość na adres a...@t...pl

    --
    BuliMaxiu: Mój adres zwrotny wymaga korekcji.

    "Papik" <p...@a...net> napisał(a)...
    pana B :)