  • 1. Data: 2002-05-09 19:39:04
    Temat: Spis powszechny a emigracja
    Od: "Marek Bondaruk" <b...@s...pl>

    Wiem, ze temat troche goracy :-))) ale ja z innej beczki.
    Sprawdzilem swoja punktacje na emigracje do Australii, Nowej Zelandii i
    Kanady- mam tak na styk, niestety studia niezgodne z wyksztalceniem :-( ale
    na szczescie mam dobrze wyksztalcona zone :-))
    Czy znacie jeszcze jakies kraje, ktore przyjmuje emigrantow niepolitycznych?
    Pozdrawiam,
    Marek
    P.S. a co do spisu to to mam do niego stosunek jak do sluzby wojskowej ;-)

  • 2. Data: 2002-05-10 07:06:49
    Temat: Re: Spis powszechny a emigracja
    Od: "Anyia" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik Marek Bondaruk <b...@s...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:abej8e$1ink$...@p...acn.pl...
> [...]
    > Marek
    > P.S. a co do spisu to to mam do niego stosunek jak do sluzby wojskowej ;-)

    Jezeli ktores z Was ma wyksztalcenie medyczne, to Skandynawia desperacko
    szuka lekarzy, dentystow, i innych sluzb medycznych.

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Anyia

  • 3. Data: 2002-05-11 11:43:56
    Od: "Plonk" <...@o...pl.invalid>

    >"Marek Bondaruk" <b...@s...pl>
    >Wiem, ze temat troche goracy :-))) ale ja z innej beczki.
    Plonk