  • 1. Data: 2002-05-09 18:20:40
    Temat: Spis powszechny, a pobyt za granica
    Od: "Rafal" <m...@f...net>

    Tak sie sklada. ze na czas spisu wyjezdzam za granice (wracam dopiero we
    wrzesniu)
    Co mam zrobic w takim wypadku?

    Z gory dziekuje

  • 2. Data: 2002-05-09 19:05:29
    Temat: Re: Spis powszechny, a pobyt za granica
    Od: "Łukasz K." <l...@w...pl>

    > Tak sie sklada. ze na czas spisu wyjezdzam za granice (wracam dopiero we
    > wrzesniu)
    > Co mam zrobic w takim wypadku?
    mozesz samemu zglosic sie do odpowiedniego biura i wypelnic dane.
    Nie wiem czy wiesz, ale rozgorzala dyskusja ta temat unikania spisu.
    Skonczyla sie wyzwiskami... :-)))
    pozdrawiam i zycze dobrej zabawy za granica
    Luke

  • 3. Data: 2002-05-09 19:19:04
    Od: "Rafal" <m...@f...net>

    Użytkownik "Łukasz K." <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Nie wiem czy wiesz, ale rozgorzala dyskusja ta temat unikania spisu.
    > Skonczyla sie wyzwiskami... :-)))

    Nie zalezy mi na unikaniu spisu.
    Jednak w sobote wyjezdzam i nie wiem co z tym zrobic.

  • 4. Data: 2002-05-09 19:27:05
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

> [...]
    > mozesz samemu zglosic sie do odpowiedniego biura i wypelnic dane.
    > Nie wiem czy wiesz, ale rozgorzala dyskusja ta temat unikania spisu.

    Od razu tam wyzwiska;))))Zwykła wymiana zdań na poziomie przeciętnej
    polskiej gminy;)))

    Pozdrawiam

    Leszek