  • 21. Data: 2006-12-07 10:09:56
    Temat: Re: Granica pomiedzy inspiracja a naruszeniem praw autorskich.
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 05-12-2006 o 00:50:54 Jasko Bartnik <a...@s...nadole>
    napisał(a):

    > Witam serdecznie.
    >
    > Mamy takie dwa obrazki:
    > http://rose.ee.pw.edu.pl/old/img/static.gif
    > http://haberenergia.pl/templates/247shock_blue_452/i
    mages/gui-banner.png

    > Pytanie jest proste: czy to nie narusza praw autorskich? Pierwszy
    > obrazek przedstawia logo mojego wydzialu: Wydzial Elektryczny
    > Politechniki Warszawskiej. Drugiego omawiac nie musze.

    Dla zainteresowanych odpowiedz Dziekana WE-PW:

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 22. Data: 2006-12-07 19:35:28
    Od: "Meklar" <m...@v...pl>

    > co nie zmienia postaci rzeczy ze jednak, to wlasnie w poslce jesli chodzi
    > o domeny obowiazuje prawo kto pierwszy ten lepszy i slusznie zreszta, bo
    > niby z jakiego powodu mialo by byc inaczej, niby z jakiego powodu, jak
    > wprowadzano domeny .eu byl na poczatku okres kiedy mogly sie rejestrowac
    > tylko podmioty gospodarcze z zarejestrowana marka, wlasnie po to, aby im
    > nikt nie podkupil domen jak juz zaspia, jesli by to bylo niemozliwe, okres
    > ochronny niebylby potrzebny

    Głupio siebie cytować ale zrobię to by się nie powtarzać ;) :

    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.soc
    .prawo&tid=7719002&aid=35334624

    Pozdrawiam
    Meklar

  • 23. Data: 2006-12-08 07:18:05
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Meklar" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Głupio siebie cytować ale zrobię to by się nie powtarzać ;) :

    i?
    tym cytatem potwierdzasz jedynie to co ja mowie, kto pierwszy ten lepszy i
    jesli pod domena nie ma nic co wiaze sie z dzialalnoscia ewentualnej
    firmy, moga mu naskoczyc, i teraz niech udowodnia w jakim celu kupil
    domene, bo domeny nawet w polsce mozna odsprzedawac, niewolno nimi tylko
    spekulowac ;) a udowodnienie tego drugiego czyli tego cybersquatting jesli
    ktos ma troche oleju w glowie jest ciezkie do zrobienia, a wrecz
    niemozliwe

  • 24. Data: 2006-12-08 13:01:09
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 05-12-2006 o 20:01:00 fotomania <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL>
    napisał(a):

    > Tak mozesz , jezeli bedzie to indywidualny szablon . Typ tekstury kolor
    > itd

    Pojawia sie pytanie - czy uzycie znaku adidasa tylko innego koloru tez
    jest dozwolone bo znak ten nie zostal zastzrezony np. na rozowym tle?

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.