  • Data: 2018-11-21 06:10:14
    Temat: Re: Globalna firma kłamie i naraża na straty - mam dowody
    Od: kapitalikk <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A z ta kamera to ciekawe ...

    Chyba już nie ciekawe.
    Jest wyrok sądowy i odwołanie do siedmiu sędziów niemieckiego sądu
    (moge pomylić określenia), że dopuszcza się kamerki jako dowody sądowe i
    ponoć od tego czasu w Niemczech już nie czepiają się kamerek.
    Ostatnio dostałem trzy mandaty za prędkość. Na zdjęciu ślicznie
    wyszedłem wraz z nawigacją i kamerą video i czepili się wyłącznie
    prędkości. Podczas kontroli również policja tego kraju nie czepiała się
    kamerki.
    Pozdrawiam

    JF bardzo dziękuję za dwa artykuły, które przedstawiłeś tutaj.
    Dla mnie są one jasne, chociaż ten jeden proces się toczy.
    Jedno filozoficzne zdanie Klausa było ciekawe.