  • Data: 2018-11-20 15:39:59
    Temat: Re: Globalna firma kłamie i naraża na straty - mam dowody
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kapitalikk" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >JF ale oni sprzedają te urządzenia zarówno w Niemczech (mają tak
    >siedzibę) jak i w Polsce (Pają tu siedzibę).
    >Ja zapytałem czy legalne jest użytkowanie w Niemczech i czy nie
    >zostaję ukarany mandatem. Odpowiedzieli, że NIE!!
    >Od Policji niemieckiej dostałem podstawę prawną, że za używanie tej
    >funkcji w nawigacji satelitarnej grozi 75 EUR mandatu i 1 pkt karny.
    >Firma najnormalniej kłamie.

    No klamie. Albo zle informuje, bez zlej intencji.

    No i czego chcesz - zeby ci oddali pieniadze, zeby odpowiedni urzad
    ich ukaral, czy zeby przestali klamac ?

    Prosciej sie pogodzic :-)

    Jak bardzo chcesz, to mozesz sie przejechac do Niemiec i sprawdzic czy
    w tam sprzedawanych nawigacjach ostrzezenie jest dostepne/wlaczone.
    I spytac oddzial Garmina w Niemczech.

    albo sobie poczytac, jesli chcesz miec wiekszy zamet w glowie
    https://www.bussgeldkatalog.org/blitzer/radarwarner/
    https://www.bussgeldkatalog.org/blitzer-app/

    J.