  • Data: 2018-11-20 15:23:07
    Temat: Re: Globalna firma kłamie i naraża na straty - mam dowody
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-11-20 o 14:58, kapitalikk pisze:

    > Od razu widać, że się nie ośmieszasz a poza tym nie masz rozeznania w
    > tym co robi US.
    > Gotujesz się z powodu tego, że fiskus wystosował jedynie prośbę o
    > informację a nie wezwanie. Pomimo tego, że wezwaniem się to nazywało.
    > Dalej uważam, że się nie ośmieszam. Tu więcej informacji:
    > https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/c
    zy-polecali-panstwo-komus-zespol-muzyczny,255,0,2420
    223.html

    > Tutaj można obejrzeć pismo określane przez urząd skarbowy jako wezwanie
    > ale to nie jest wezwanie.

    Ale to nie ja się gotuje, to ty.
    I nie przeszkadza ci że to nie było twoje wesele. :-)

    > Ja poza ośmieszaniem się szukam potencjalnych pieniędzy, których Ty nie
    > widzisz.
    > Może ich nie ma ale spróbować warto.
    > Jak będę siedział cichutko pod miotłą to nigdy do niczego nie dojdę.

    Przy naszym prawie możesz i pozwać z powodu strat jakie poniesiesz.
    Ale najpierw musisz je ponieść.
    Może wyemigruj do USA, tam będziesz miał większe możliwości "szukania
    pieniędzy" z pozwów.