  • 21. Data: 2007-02-23 19:18:04
    Temat: Re: Gdzie zgłosić przypadek pedofilii z przeszłości
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    ofiarapedofila napisał(a):

    > "Nie wierzę ci"

    Więc odpowiedź już dostałeś.
    Precyzując:
    twoja wiarygodność = 0 %;
    wiarygodność mojego dziecka (którego nie mam ;) = 80 %

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 22. Data: 2007-02-23 19:21:29
    Od: Olgierd <n...@o...bblog.pl>

    Dnia Fri, 23 Feb 2007 19:11:31 +0100, Johnson napisał(a):

    > A konkretniej, to na czym polegały te zachowania? Co było obmacywane,
    > itd.

    A coś taki ciekawy? ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    blog "Lege Artis" ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 23. Data: 2007-02-23 19:27:17
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd napisał(a):

    > A coś taki ciekawy? ;-)

    Nie wiesz, że ciekawość jest podstawą rozwoju człowieka?
    A poza tym przechodząc z ogólników do konkretów można wiele się
    dowiedzieć ...

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 24. Data: 2007-02-23 19:55:18
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    ofiarapedofila napisał(a):

    > Wieloletnie molestowanie seksualne przez nauczyciela. Upijanie alkoholem i
    > zaciąganie do łóżka a następnie gwałcenie.

    > Tematem wątku nie jest to czy mnie znasz ani tym bardziej czy mi wierzysz.
    > Twoje pytania świadczą, że podniecają Cię takie sprawy

    chcialbym zauwazyc ze to nie on sie rznal ze swoim nauczycielem.

    tak więc idź sie
    > chłopie lecz, zanim Cię zamkną za przelecenie jakiegoś jedenastolatka.

    gorzej jak zamkna na podstawie OSKARZENIA bez dowodow czlowieka
    niewinnego. Bo chyba nie sugerujesz ze na podstawie tego co powiesz
    powinno sie go skazac? Jezeli tak to powiedz jaka roznica jest pomiedzy
    twoim zeznaniema zenzaniem osoby ktora nie zostala 'zgwalcona'.

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 25. Data: 2007-02-23 21:21:48
    Od: "Miki" <n...@g...pl>

    Czytajac ten caly watek zauwazylem ze czesc jest zwolenikow niewiary a czesc
    w ogole nie ma zamiaru pomoc.

    W calej tej sytuacji nie jest wazne czy uwierzycie temu czlowiekowi, czy mu
    pomozecie?

    Nawet jesli ta sprawa jest nieprawdziwa to z uwagi na fakt samego pytania
    powinna byc odpowiedz.

    Tyle odnosnie moich refleksji, ktore i tak zostana zaraz zaatakowane (znajac
    zycie).

    Na Pana miejscu sprobowałbym fakt zglosić na policję oni powinni przejąć
    sprawe.

  • 27. Data: 2007-02-23 21:49:50
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Miki napisał(a):

    > W calej tej sytuacji nie jest wazne czy uwierzycie temu czlowiekowi, czy mu
    > pomozecie?

    Jak byś umiał czytać to zobaczyłbyś że dostał odpowiedź, gdzie ma to
    zgłosić.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 28. Data: 2007-02-23 21:51:15
    Od: " ofiarapedofila" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Miki <n...@g...pl> napisał(a):

    [...]

    Nareszcie poważne podejście do tematu. Dziękuję za rozsądną wypowiedź.

  • 29. Data: 2007-02-23 21:58:30
    Od: "Miki" <n...@g...pl>

    > Jak byś umiał czytać to zobaczyłbyś że dostał odpowiedź, gdzie ma to
    > zgłosić.

    jakbys umial nie zasmiecac grupy dyskusyjnej to bym zauwazyl!

    A tak na marginesie to odp sam nie udzieliles - narazie widze Twoja
    dywagacje na temat wiary!

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2007-02-23 22:02:04
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 23 Feb 2007 21:51:15 +0000 (UTC), ofiarapedofila napisał(a):

    > Nareszcie poważne podejście do tematu. Dziękuję za rozsądną wypowiedź.

    Jeśli jesteś na tyle mało inteligentny, że nie pokapowałeś sie żeby iść ze
    sprawą na policje (bo gdzieżby indziej? do kościoła?) to zastanawiam się,
    kto pomaga Ci pisać na newsy?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl