  • 1. Data: 2007-02-23 15:12:26
    Temat: Gdzie zgłosić przypadek pedofilii z przeszłości
    Od: "ofiarapedofila" <o...@g...pl>

    Gdzie powinienem zgłosić (policja czy prokuratura) przypadek wykorzystywania
    seksualnego przez pedofila gdy byłem dzieckiem? Czy wystarczy zgłosić się
    osobiście i złożyć zeznania, czy trzeba dokonać tego w formie pisemnej? Czy
    instytucja ma byc właściwa dla mojego miejsca zamieszkania czy sprawcy?

  • 2. Data: 2007-02-23 15:48:43
    Od: "Jan Werbinski" <j...@j...com>

    Użytkownik "ofiarapedofila" <o...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ern08p$17a$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > Czy
    > instytucja ma byc właściwa dla mojego miejsca zamieszkania czy sprawcy?

    Nie znam się na tym, ale wydaje mi się, że policja lub prokuratura. Musisz
    osobiście i tam pisemnie złożysz zeznania. Możesz też przygotować tekst
    zeznań i dopiąć go jako załącznik do protokołu przesłuchania, co znacznie
    skraca czas (stukanie dwoma palcami na maszynie przez gliniarza robiącego
    koszmarne ortografy hehe).

    Czy podejrzany jest obecnie sławnym politykiem? :-P

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2007-02-23 16:00:41
    Od: "ofiarapedofila" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jan Werbinski <j...@j...com> napisał(a):

    > Czy podejrzany jest obecnie sławnym politykiem? :-P

    Nie. Jest nauczycielem muzyki pracującym głównie z dziećmi i młodzieżą, co
    tym bardziej skłania mnie do ujawnienia koszmaru sprzed lat, ponieważ nie
    wierzę aby dalej tego nie robił.

  • 4. Data: 2007-02-23 16:05:55
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zipast(Wytnij)@gazeta.pl>

    Użytkownik "Jan Werbinski" <j...@j...com> napisał w
    wiadomości
    > Możesz też przygotować tekst zeznań i dopiąć go jako załącznik do
    > protokołu przesłuchania, co znacznie skraca czas (stukanie dwoma palcami
    > na maszynie przez gliniarza robiącego koszmarne ortografy hehe).
    Jak już się z kogoś śmiejesz, to sam nie rób ortografów. he he. To podobno
    nazywa się błędem ortograficznym.

  • 5. Data: 2007-02-23 16:22:21
    Od: "Jan Werbinski" <j...@j...com>

    Użytkownik "ofiarapedofila" <o...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:ern339$cqe$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie. Jest nauczycielem muzyki pracującym głównie z dziećmi i młodzieżą, co
    > tym bardziej skłania mnie do ujawnienia koszmaru sprzed lat, ponieważ nie
    > wierzę aby dalej tego nie robił.

    Ale może on jest "dobrym pedofilem", tak jak ten słynny Mały Książe i jego
    kontrowersyjna stronka.
    ;-)

  • 6. Data: 2007-02-23 16:22:59
    Od: "Jan Werbinski" <j...@j...com>

    Użytkownik "Zbyszek ZiPi" <zipast(Wytnij)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jan Werbinski" <j...@j...com> napisał w
    > wiadomości
    > Jak już się z kogoś śmiejesz, to sam nie rób ortografów. he he. To podobno
    > nazywa się błędem ortograficznym.

    Ja się, panie władzo tak śmieję. Z błędami.

  • 7. Data: 2007-02-23 16:47:51
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    ofiarapedofila napisał(a):

    > Nie. Jest nauczycielem muzyki pracującym głównie z dziećmi i młodzieżą, co
    > tym bardziej skłania mnie do ujawnienia koszmaru sprzed lat, ponieważ nie
    > wierzę aby dalej tego nie robił.

    dysponujesz jakimis dowodami ?

    P.

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 8. Data: 2007-02-23 16:55:28
    Od: "ofiarapedofila" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Sowiecki Agent <p...@t...gazeta
    .pl>
    napisał(a):

    > dysponujesz jakimis dowodami ?

    Na to że nadal to robi? NIE.

    To że robił to w przeszłości sam doświadczałem przez kilka lat dzieciństwa...
    Pozatym spora część jego byłych uczniów zapewne to potwierdzi, ponieważ wtedy
    każdy był przez niego obmacywany itp.

  • 9. Data: 2007-02-23 17:25:46
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > Czy
    > instytucja ma byc właściwa dla mojego miejsca zamieszkania czy sprawcy?

    Tak z ciekawości po ilu latach się przedawnia?

  • 10. Data: 2007-02-23 18:11:31
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    ofiarapedofila napisał(a):

    > ponieważ wtedy każdy był przez niego obmacywany itp.

    A konkretniej, to na czym polegały te zachowania? Co było obmacywane, itd.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com