  • 1. Data: 2007-02-23 11:28:51
    Temat: opóźniony Intercity a zwrot części kosztów?
    Od: "danny" <p...@g...gda.pl>

    Banalna sprawa - Warszawa-Gdansk, jadę Intercity, bilet za 130,- , planowo
    mam być na miejscu w 4,5 godz., ale awaria lokomotywy i podróż wydłuża się o
    ponad 2 godziny!
    Jakie są szanse i droga by uzyskać od Intercity zwrot części kosztów
    przejazdu w związku z niedotrzymaniem istotnego warunku umowy (może i nie z
    powodu rażącego niechlujstwa, ale fakt pozostaje faktem; wszak nie za to
    płaciłem spore pieniądze, by siedzieć tyle czasu w stojącym pociągu !)

    Będę wdzięczny za opinie i rady (jeżeli ktoś taki uprzejmy się tu
    znajdzie..?!?!)
    --
    pozdrowienia,

    PM

  • 2. Data: 2007-02-23 14:19:15
    Temat: Re: opóźniony Intercity a zwrot części kosztów?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 23 Feb 2007 12:28:51 +0100, danny napisał(a):

> [...]
    > płaciłem spore pieniądze, by siedzieć tyle czasu w stojącym pociągu !)
    >
    > Będę wdzięczny za opinie i rady (jeżeli ktoś taki uprzejmy się tu

    Na dzień dzisiejszy szanse są zerowe. Wkrótce wejdzie dyrektywa UE w tej
    sprawie. Wtedy będziesz mógł liczyć na bodajże 50% ceny biletu.

  • 3. Data: 2007-02-23 14:54:11
    Od: "Duncan53" <p...@C...supermedia.pl>

    > Na dzień dzisiejszy szanse są zerowe. Wkrótce wejdzie dyrektywa UE w tej
    > sprawie. Wtedy będziesz mógł liczyć na bodajże 50% ceny biletu.

    dziękuję :)