    From: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gdzie zgłosić przypadek pedofilii z przeszłości
    Date: Fri, 23 Feb 2007 20:55:18 +0100

    ofiarapedofila napisał(a):

    > Wieloletnie molestowanie seksualne przez nauczyciela. Upijanie alkoholem i
    > zaciąganie do łóżka a następnie gwałcenie.

    > Tematem wątku nie jest to czy mnie znasz ani tym bardziej czy mi wierzysz.
    > Twoje pytania świadczą, że podniecają Cię takie sprawy

    chcialbym zauwazyc ze to nie on sie rznal ze swoim nauczycielem.

    tak więc idź sie
    > chłopie lecz, zanim Cię zamkną za przelecenie jakiegoś jedenastolatka.

    gorzej jak zamkna na podstawie OSKARZENIA bez dowodow czlowieka
    niewinnego. Bo chyba nie sugerujesz ze na podstawie tego co powiesz
    powinno sie go skazac? Jezeli tak to powiedz jaka roznica jest pomiedzy
    twoim zeznaniema zenzaniem osoby ktora nie zostala 'zgwalcona'.

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)