  • 11. Data: 2007-02-23 18:27:06
    Temat: Re: Gdzie zgłosić przypadek pedofilii z przeszłości
    Od: "ofiarapedofila" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Johnson <j...@n...pl> napisał(a):

    > A konkretniej, to na czym polegały te zachowania? Co było obmacywane, itd.

    Konkretniej to w prokuraturze. Tutaj nie chcę naruszać dobrych obyczajów.
    Niejeden film porno jest niczym w porównaniu do tego co ten człowiek mi robił.
    Tak więc oczekuje informacji gdzie mam się z tym zgłosić, aby sprawa była w
    miarę dyskretnie załatwiona i aby jakiś portier nie krzyczał na pół miasta że
    "ten tutaj jest ofiarą pedofila, co z nim zrobić?" i by nie odsyłano mnie od
    okienka do okienka.

  • 12. Data: 2007-02-23 18:28:18
    Od: " " <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    TMK <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Tak z ciekawości po ilu latach się przedawnia?

    Jeśli zakwalifikować to jako "inną zbrodnię" to po 20 latach. Jesli jako
    "występek zagrożony karą powyżej 3 lat" to po 10 latach.

  • 13. Data: 2007-02-23 18:31:19
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    ofiarapedofila napisał(a):

    > Konkretniej to w prokuraturze.

    To po co głowe zawracasz?

    > Niejeden film porno jest niczym w porównaniu do tego co ten człowiek mi robił.

    Już ci nie wierzę. Brzmisz nieszczerze i melodramatycznie. Prosto jak z
    programów TV.

> [...]
    > "ten tutaj jest ofiarą pedofila, co z nim zrobić?" i by nie odsyłano mnie od

    Tam gdzie piszesz że będziesz mówił konkretnie.
    Ale jeśli to mają być tylko twoje słowa po 10 latach, to nic z tego nie
    będzie.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 14. Data: 2007-02-23 18:38:06
    Od: " " <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Johnson <j...@n...pl> napisał(a):

    Swojemu dziecku też tak odpowiesz jak go to spotka?

  • 15. Data: 2007-02-23 18:42:46
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    o...@g...SKASUJ-TO.pl napisał(a):

    > Swojemu dziecku też tak odpowiesz jak go to spotka?

    A konkretnie co?
    zresztą czym innym jest uwierzenie swojemu dziecku, a czym innym
    uwierzenie tobie. To chyba oczywiste?
    Nie znam cię i twoja wiarygodność dla mnie wynosi 0.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 16. Data: 2007-02-23 19:03:53
    Od: " ofiarapedofila" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Johnson <j...@n...pl> napisał(a):

    > A konkretnie co?

    Wieloletnie molestowanie seksualne przez nauczyciela. Upijanie alkoholem i
    zaciąganie do łóżka a następnie gwałcenie.

    > Nie znam cię i twoja wiarygodność dla mnie wynosi 0.

    Tematem wątku nie jest to czy mnie znasz ani tym bardziej czy mi wierzysz.
    Twoje pytania świadczą, że podniecają Cię takie sprawy tak więc idź sie
    chłopie lecz, zanim Cię zamkną za przelecenie jakiegoś jedenastolatka.

  • 17. Data: 2007-02-23 19:07:00
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 23.02.2007 ofiarapedofila <o...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał/a:

    > Wieloletnie molestowanie seksualne przez nauczyciela. Upijanie alkoholem i
    > zaciąganie do łóżka a następnie gwałcenie.

    Upijał cię podstępnie?
    --
    Samotnik

  • 18. Data: 2007-02-23 19:11:02
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    ofiarapedofila napisał(a):

    > Wieloletnie molestowanie seksualne przez nauczyciela. Upijanie alkoholem i
    > zaciąganie do łóżka a następnie gwałcenie.

    Co miałbym powiedzieć swojemu dziecko? O to się tym razem pytałem.

    A twoi rodzice? Nie reagowali?

    > Tematem wątku nie jest to czy mnie znasz ani tym bardziej czy mi wierzysz.

    Co nie znaczy że nie mogę wyrazić swojej opinii.
    A odpowiedzi gdzie to zgłosić dostałeś.

    > Twoje pytania świadczą, że podniecają Cię takie sprawy tak więc idź sie
    > chłopie lecz, zanim Cię zamkną za przelecenie jakiegoś jedenastolatka.

    Wcielenie Freuda czy Junga ?

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 19. Data: 2007-02-23 19:15:32
    Od: " oiarapedofila" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> napisał(a):

    > Upijał cię podstępnie?

    No oczywiście - sam sobie jestem winien. A jaśnie wielmożny pan dyrygent jest
    niewinny. Wszakże sam wszedłem mu do łóżka mając 11 lat. Rewelacja.
    Potwierdza się fakt że w polaczkolandii ważne są tylko szafy i listy agentów.
    A prawdziwi zbrodniaże są bezkarni.

  • 20. Data: 2007-02-23 19:16:35
    Od: " ofiarapedofila" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Johnson <j...@n...pl> napisał(a):

    > Co miałbym powiedzieć swojemu dziecko? O to się tym razem pytałem.

    "Nie wierzę ci"