  • 31. Data: 2007-02-23 22:05:38
    Temat: Re: Gdzie zgłosić przypadek pedofilii z przeszłości
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Miki napisał(a):

    > A tak na marginesie to odp sam nie udzieliles - narazie widze Twoja
    > dywagacje na temat wiary!

    Otóż właśnie udzieliłem, ale jak ktoś nie umie czytać to ...

    > Konkretniej to w prokuraturze.

    > Tak więc oczekuje informacji gdzie mam się z tym zgłosić, aby sprawa
    była w miarę dyskretnie załatwiona ...

    I tu odpowiedź:

    *Tam gdzie piszesz że będziesz mówił konkretnie*

    [czyli dla tych co nie bardzo z czytaniem i rozumieniem tego co czytają
    -> w prokuraturze, a której autor mówił że tam będzie mówił konkretnie].

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 32. Data: 2007-02-23 22:22:12
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > Gdzie powinienem zgłosić (policja czy prokuratura) przypadek
    wykorzystywania
    > seksualnego przez pedofila gdy byłem dzieckiem?

    A ile to bylo lat temu, bo moze sie juz przedawnilo ?

    Cezar

  • 33. Data: 2007-02-23 22:38:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ofiarapedofila wrote:
    > Miki <n...@g...pl> napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Nareszcie poważne podejście do tematu. Dziękuję za rozsądną wypowiedź.

    Ktoś zdecydowanie lubi wazelinkę, jak widać...

  • 34. Data: 2007-02-23 22:44:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ofiarapedofila wrote:
    > Gdzie powinienem zgłosić (policja czy prokuratura) przypadek wykorzystywania
    > seksualnego przez pedofila gdy byłem dzieckiem? Czy wystarczy zgłosić się
    > osobiście i złożyć zeznania, czy trzeba dokonać tego w formie pisemnej? Czy
    > instytucja ma byc właściwa dla mojego miejsca zamieszkania czy sprawcy?

    Pytania zasadnicze:

    1) ile miałeś lat?
    2) ile lat temu miało to miejsce?
    3) masz jakieś dowody? (bo tak bez niczego, to i ja mogę zeznać, że ty
    molestowałeś mnie i mojego kotka)
    4) dlaczego nie "zakapowałeś" wtedy? (BTW: ja to chyba jakiś dziwny
    byłem, bo nawet jako dziecko jeśli uznawałem się za skrzywdzonego, to
    robiłem awanturę na całą okolicę - np. jakaś obca baba dała mi klapsa,
    już nie pamiętam, czy zasłużenie, czy nie, to podniosłem wrzask, że nie
    wolno karać cudzych dzieci i baba dała dyla :)
    5) jak widzę wymyśliłeś jakieś "upijanie alkoholem" - i co,nikt się nie
    skapnął, jak małolat wracał do domu skacowany? mało wiarygodne...

    PS: a tak ogólnie, to przestępstwa to się zgłasza na policji - nie
    wiedziałeś?

  • 35. Data: 2007-03-01 02:13:03
    Od: "mirekk" <m...@a...pl>

    > Tam gdzie piszesz że będziesz mówił konkretnie.
    > Ale jeśli to mają być tylko twoje słowa po 10 latach, to nic z tego nie
    > będzie.

    A jak bedzie mial odbyt mocno naruszony?

  • 36. Data: 2007-03-01 04:49:17
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    mirekk napisał(a):

    > A jak bedzie mial odbyt mocno naruszony?

    Rozumiesz słowo *tylko*? Chyba nie.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 37. Data: 2007-03-01 09:33:18
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    mirekk napisał(a):
    > Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A jak bedzie mial odbyt mocno naruszony?

    tylko jeszcze trzeba udowodnic ze ten odbyt zostal naruszony przez Pana X

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 38. Data: 2007-03-01 11:50:04
    Od: "mirekk" <m...@a...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:es66kd$ab4$5@inews.gazeta.pl...
    > mirekk napisał(a):

    > tylko jeszcze trzeba udowodnic ze ten odbyt zostal naruszony przez Pana X

    Zawsze jakis dowod to jest. Moze jeszcze przypomni sobie o Panu "Z"

  • 39. Data: 2007-03-01 18:21:27
    Temat: Typowe polactwo, z każej tragedii zrobią sobie pośmiewisko
    Od: "Krytykk" <k...@g...pl>

    Wstyd mi za takich rodaków...