  • 11. Data: 2005-12-02 11:15:42
    Temat: Re: Gdzie zgłaszać przestępstwa internetowe?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "serty" <1...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:dmoo9j$spp$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > wiadomości news:dmo3l7$94h$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Już widzę jak się Prokuratura bedzie tym zajmować :))

    Nie można przesądzać. W tym wypadku, to naprawdę kwestia odpowiedniego
    uzasadnienia. Obecnie prokuratury zostały odciążone poprzez
    przerzucenie ostatnimi nowelami wielu obowiązków na policję i wbrew
    pozorom prawdopodobieństwo nie jest zerowe. Jeśli dziewczyna
    podniesie, że jako osoba niedoświadczona swoich praw bronić nie może,
    a w sposób dość istotny i dotkliwy naruszono jej prawa, a nadto
    istnieje realna szansa, że czujący się bezkarnie sprawca będzie
    urządzał podobne prezenty innym osobom, to moim zdaniem może się udać.
    W każdym razie wniosek nic nie kosztuje i trzeba przynajmniej dać im
    szansę.

  • 12. Data: 2005-12-02 11:19:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "gg" <d...@d...d.> napisał w wiadomości
    > wiadomości news:dmo3l7$94h$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Czy na dołączonym zdjęciu powinna być naga, żeby policyjny ekspert
    miał
    > ułatwione zadanie w ocenieniu czy to rzeczywiście fotomontarz? Bo
    > dołączając zdjęcie z legitymacji szkolnej np. to chyba trudno
    będzie...

    Zakładam, że na wystawionym w sieci zdjęciu jej jest tylko twarz.
    Reszty nie bedzie z czym przecież porównać, toteż z powodzeniem
    wystarczy fotka twarzy, albo górnej części tułowia. Dobrze by było, by
    przekazać tę fotkę, z której autor fotomontażu korzystał.

    Można dołączyć drugą fotkę całej postaci (załóżmy w stroju kąpielowym)
    by biegły mógł porównać szczegóły. Z reguły każdy z nas ma jakieś tam
    charakterystyczne cechy. Pieprzyk, znamię, blizna, przebarwienie. To
    już fotomontarzysta musiał by być wirtuozem, by to przenieść no i
    musiał by dysponować odpowiednim materiałem fotograficznym (choćby
    fotkami w stroju kąpielowym).

  • 13. Data: 2005-12-02 23:13:42
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dmp6pl$3cl$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > nie w przypadku przestepstw z oksrazenia prywatnego

    No z tym bym polemizował, bo policja (prokurator) mają prawo i obowiązek
    wszcząć z urzędu postępowanie o każde przestępstwo, za wyjatkiem przestępstw
    ściganych na wniosek of korz.

  • 14. Data: 2005-12-03 17:23:20
    Od: " " <j...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > przerzucenie ostatnimi nowelami wielu obowiązków na policję i wbrew
    > pozorom prawdopodobieństwo nie jest zerowe.

    Zgadza się. Jest jescze mniejsze.

> [...]
    > istnieje realna szansa, że czujący się bezkarnie sprawca będzie
    > urządzał podobne prezenty innym osobom, to moim zdaniem może się udać.

    Nie rób se jaj...

  • 15. Data: 2005-12-03 17:24:47
    Od: " jb" <j...@N...gazeta.pl>

    A jeśli ta "zmontowana" jest ładniejsza? ;)

  • 16. Data: 2005-12-03 19:13:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Nie rób se jaj...

    Nie robię sobie jaj. W tej materii niczego pewnym być nie można. W
    każdym razie spróbować nic nie zaszkodzi.