  • 21. Data: 2005-01-19 18:14:29
    Temat: Re: "Gazeta" - kradziez praw autorskich?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Marcin Hładyszowski wrote:

    > No wlasnie moi rodzice nie chca sie w to bawic, dlatego zglosilem sie tutaj,
    > a samemu po prawnikach biegac... Poza tym to sie z kasa wiaze :/ Glupio
    > byloby doplacac do tego.

    Poszukaj w internecie stowarzyszen, ktore udzielaja bezplatnych porad
    prawnych. Na pewno znajdziesz takie, z ktorymi dogadasz sie przez internet.

  • 22. Data: 2005-01-19 20:33:52
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > prawnych. Na pewno znajdziesz takie, z ktorymi dogadasz sie przez internet.

    trzeba bylo od razu napisac do ktorych MA NIE PUKAC!

    :D

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 23. Data: 2005-01-20 06:53:41
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    > tez sie ukazalo - nie wiem. Ustala sie.

    > 18.01.2005.
    > zdjecie
    > >

    > ktos juz ma kisiel w gaciach :-)
    Ktoś odpowiedzialny za to jest wsród grupowiczów, lub ma tu plugina - skąd
    taka szybka reakcja na zarzuty - usunięcie dowodu, który da się najszybciej
    usunąć?
    Zauważam to już nie pierwszy raz ...
    WSm

  • 24. Data: 2005-01-20 06:56:53
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

> [...]
    [...]
    > Poszukaj w internecie stowarzyszen, ktore udzielaja bezplatnych porad
    > prawnych. Na pewno znajdziesz takie, z ktorymi dogadasz sie przez
    internet.

    Przeczytaj dokładnie tę stronę i skontaktuj się z biurem:
    http://www.zpaf.pl/test/content/prawa_aut/zarzadzani
    e.php
    WSm

  • 25. Data: 2005-01-20 07:09:11
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "WSm" <w...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Ktoś odpowiedzialny za to jest wsród grupowiczów, lub ma tu plugina - skąd
    > taka szybka reakcja na zarzuty - usunięcie dowodu, który da się
> [...]

    Spiskowa teoria ? :D
    Jak szybka reakcja - kilka godzin to szybko ?

    Myślę, że każda firma medialna ma reserchera, który przeszukuje net pod
    kontem danej firmy. Poza tym, w przypadku gazety, która ma wydanie papierowe
    i netowe trudno mówić, że chcieli usunąć dowód (bo co by to dało, skoro
    papier zostaje?) - myślę, że jest to raczej pierwsze poprawienie swojego
    błędu - nie mogą cofnąć sprzedanego nakładu, więc przynajmniej usuwają byka
    z tego miejsca, z którego mogą go usunąć.

    pozdr

    Monika

  • 26. Data: 2005-01-20 07:15:53
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

    Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "WSm" <w...@s...pl> napisał w wiadomości
    > najszybciej
    [...]
> [...]
    > i netowe trudno mówić, że chcieli usunąć dowód (bo co by to dało, skoro
    > papier zostaje?) - myślę, że jest to raczej pierwsze poprawienie swojego
    Błędu? Rozbrajające!
    Jak ktoś pobiera z Sieci cudze zdjęcie, przetwarza go i wkleja do swojej
    strony z naruszeniem obowiązujących norm prawnych nazywasz błędem! Nieźle. I
    to "firma medialna" ze swoim resercherem.
    Gdyby to zrobił nieświadomy małolat - mógłbym jeszcze takie tłumaczenie
    zaakceptować.
    WSm

  • 27. Data: 2005-01-20 09:26:21
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    > Błędu? Rozbrajające!
    > Jak ktoś pobiera z Sieci cudze zdjęcie, przetwarza go i wkleja do swojej
    > strony z naruszeniem obowiązujących norm prawnych nazywasz błędem!

    Błędem ze strony jakiejś osoby z GW nie było to, że "przez pomyłkę" coś
    zrobił (bo wiadomo, że nie zrobił tego przez pomyłkę, tylko świadomie - o
    tym, że to świadomy czyn jakiejś jdnostki już pisałam). Błędem było to, że
    ktoś świadomie złamał prawo.

    pozdrawiam
    Monika

  • 28. Data: 2005-01-20 10:06:04
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

    > Użytkownik "WSm" <w...@s...pl> napisał w wiadomości
    [...]
> [...]
    > tym, że to świadomy czyn jakiejś jdnostki już pisałam). Błędem było to, że
    Nieodgadniona, kobieca filozofia ;)
    Niech tak zostanie.
    WSm

  • 29. Data: 2005-01-20 10:36:52
    Od: Marcin Czarkowski <m...@n...pl>

    On Thu, 20 Jan 2005 10:06:04 GMT, "WSm" <w...@s...pl> wrote:

    >Nieodgadniona, kobieca filozofia ;)

    Raczej tendencja do komplikowania rzeczy oczywistych.
    Nieobca wielu tu obecnym ;-)

    --
    Marcin Czarkowski #ed Nathan Adler

  • 30. Data: 2005-01-20 14:32:03