  • 31. Data: 2005-01-20 15:18:40
    Temat: Re: "Gazeta" - kradziez praw autorskich?
    Od: "Marcin Hładyszowski" <fou_de_trams@SKASUJ TOwp.pl>

    > Jeśli możesz, daj znać na priv (i...@p...wp.pl) jak poszło - ciekawa
    > jestem jak zachowa się GW

    Poszlo na priv

  • 32. Data: 2005-01-20 15:21:39
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Hładyszowski" <fou_de_trams@SKASUJ TOwp.pl> napisał w
    wiadomości news:csofd7$6o3$2@news.onet.pl...
    > Dzieki wszystkim za pomoc

    Jeśli możesz, daj znać na priv (i...@p...wp.pl) jak poszło - ciekawa
    jestem jak zachowa się GW

    pozdr

    Monika

  • 33. Data: 2005-01-20 19:41:30
    Od: Paweł Więcek <c...@v...net>

    Thus wrote WSm <w...@s...pl>:
    > Ktoś odpowiedzialny za to jest wsród grupowiczów, lub ma tu plugina - skąd
    > taka szybka reakcja na zarzuty - usunięcie dowodu, który da się najszybciej

    Zważywszy na to, że artykuł, któremu zdjęcie towarzyszyło był prawie żywcem
    przepisany z usenetu chyba jest jasne, że autor newsy śledzi. I nie, nie
    p.s.p.

    Paweł

    --
    (___) | Pawel Wiecek ----------------- Coven / Svart --------------------- |
    < o o > | http://www.coven.vmh.net/ <c...@v...net> GSM: +48603240006 |

  • 34. Data: 2005-01-20 20:01:09
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Poszlo na priv

    mi tez , adres powyzej

    P.

  • 35. Data: 2005-01-20 20:32:35
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    On 2005-01-20 21:01 :

    >mi tez , adres powyzej

    To i ja poproszę. Ale może da się na grupę? :)
    w.

  • 36. Data: 2005-01-21 04:41:14
    Temat: Re: "Gazeta" - kradziez praw autorskich? ZADNA NOWOSC
    Od: pierre <p...@b...fr>

    Marcin H?adyszowski wrote:

    > Ustalilo sie... W papierowej tez jest :| Dodatek wroc?awski z 18.01.2005.
    > Dowiem sie, ile powinienem zarzadac i napisze cos do tej gazety... A zdjecie
    > z netu juz zniknelo.

    Minister Prawdy podkrada tez codziennie forumowiczom ze strony
    internetowej GWna.

    Kiedy ukaze sie wytkniecie absurdu w artukule przez czytelnika, to
    szybko wprowadzaja poprawke, usuwajac tekst czytelnika, jakby nic sie
    nie stalo.