  • 11. Data: 2005-01-19 13:38:38
    Temat: Re: "Gazeta" - kradziez praw autorskich?
    Od: Janusz <h...@p...com>

    Dnia Wed, 19 Jan 2005 08:54:41 +0100, Marcin Czarkowski napisał(a):

    > Znajdź 10 szczegółów różniących te zdjęcia. Albo nie - znajdź jeden...

    Ja nie kwestionuję niczyich praw autorskich,ani też nie odradzam Marcinowi
    walki o swoje prawa co zasugerowałem mu w poprzednio.Co do 10 szczegółow -
    to nie jest zagadka dla dzieci w odnajdywanie szczegółow rożniących dwa
    rysunki.Tak do niczego nie dojdziesz.To są zdjęcia tego samego
    obiektu.Jeżeli są to dwa rózne zdjęcia to mogą być robione w odstepie np 10
    minut przy tym samym oświetleniu i mogą być robione w odległości różniącej
    się w cmm a nie metrach.Roztrzygnięcie wymaga zastosowania metod bardzo
    skomlikowanych.Życzę powodzenia Marcinowi ale radzę by patrzeć na sprawę
    zimno.
    JanuszHr

  • 12. Data: 2005-01-19 13:55:28
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    tez sie ukazalo - nie wiem. Ustala sie.

    > Ustalilo sie... W papierowej tez jest :| Dodatek wrocławski z
    18.01.2005.
    > Dowiem sie, ile powinienem zarzadac i napisze cos do tej gazety... A
    zdjecie
    > z netu juz zniknelo.

    ktos juz ma kisiel w gaciach :-)

    P.

  • 13. Data: 2005-01-19 14:01:32
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Przemek R. wrote:
    > tez sie ukazalo - nie wiem. Ustala sie.

    > 18.01.2005.

    > zdjecie

    > ktos juz ma kisiel w gaciach :-)

    dokładnie.

    Przed wysyłaniem czegokolwiek do gazety, radziłbym się jednak
    skonsultować z prawnikiem.
    Żeby się nie okazało, że to Gazeta oskarży kogoś o próbę szantażu.

  • 14. Data: 2005-01-19 14:09:42
    Od: "Marcin Hładyszowski" <fou_de_trams@SKASUJ TOwp.pl>

    > Przed wysyłaniem czegokolwiek do gazety, radziłbym się jednak skonsultować
    > z prawnikiem.
    > Żeby się nie okazało, że to Gazeta oskarży kogoś o próbę szantażu.

    No wlasnie moi rodzice nie chca sie w to bawic, dlatego zglosilem sie tutaj,
    a samemu po prawnikach biegac... Poza tym to sie z kasa wiaze :/ Glupio
    byloby doplacac do tego.

  • 15. Data: 2005-01-19 14:28:34
    Od: Marcin Czarkowski <m...@n...pl>

    On Wed, 19 Jan 2005 14:38:38 +0100, Janusz <h...@p...com>
    wrote:

> [...]
    >to nie jest zagadka dla dzieci w odnajdywanie szczegółow rożniących dwa

    Jest przez metodologię: brak różnic = zdjęcia tożsame.

> [...]
    >się w cmm a nie metrach. Roztrzygnięcie wymaga zastosowania metod bardzo

    Które w efekcie potwierdzą identyczność zdjęć.

    >Życzę powodzenia Marcinowi ale radzę by patrzeć na sprawę
    >zimno.

    Cold ice.
    Pozdrowienia.

    --
    Marcin Czarkowski #ed Nathan Adler

  • 16. Data: 2005-01-19 14:38:45
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    > Przed wysyłaniem czegokolwiek do gazety, radziłbym się jednak
    > skonsultować z prawnikiem.
    > Żeby się nie okazało, że to Gazeta oskarży kogoś o próbę szantażu.

    Myślę, że prędzej się okaże, że to jakiś nadgorliwy składacz, mając dziurę
    na stronie wkleił cudze, myśląc że nikt się nie zorientuje.
    Myślę, że GW będzie starała się załatwić sprawę polubownie, nie chcąc mieć
    "smrodu".

    Nawet tupeciarski "Cosmopolitan" wolał załatwić (ze mną) sprawę o złamanie
    praw autorskich ugodą (choć startowałam bez prawnika) niż na drodze
    formalnej.
    I też zgonili na pracownika.

    pozdr

    Monika

  • 17. Data: 2005-01-19 14:47:01
    Od: Marcin Czarkowski <m...@n...pl>

    On Wed, 19 Jan 2005 15:38:45 +0100, "idiom" <i...@w...pl> wrote:

    >Myślę, że prędzej się okaże, że to jakiś nadgorliwy składacz, mając dziurę
    >na stronie wkleił cudze, myśląc że nikt się nie zorientuje.

    Nie wiem jak w GazWyb ale normalnie to składacze/webmasterzy pracują
    na materiałach dostarczonych...

    Co nie znaczy, że nie może się tak okazać :-)

    --
    Marcin Czarkowski #ed Nathan Adler

  • 18. Data: 2005-01-19 14:53:32
    Od: "Marcin Hładyszowski" <fou_de_trams@SKASUJ TOwp.pl>

    > Ustalilo sie... W papierowej tez jest :| Dodatek wrocławski z 18.01.2005.
    > Dowiem sie, ile powinienem zarzadac i napisze cos do tej gazety... A
    > zdjecie z netu juz zniknelo.

    Sorry za ort. Zażądać mialo byc.

  • 19. Data: 2005-01-19 15:24:55
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Czarkowski" <m...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:acssu01aen690lb6nvapotck5l9toiqie0@4ax.com...
    > Nie wiem jak w GazWyb ale normalnie to składacze/webmasterzy pracują
    > na materiałach dostarczonych...

    Pracowałam w pewnym dzienniku stołecznym (jako dziennikarz). Na pięć minut
    przed dzwonkiem, gdy składaczowi brakowało artykułu/zdjęcia (bo dziennikarz
    dał mu mniej niż powinien, a on nie zauważył, przeoczył, że jakość zdjęcia
    wyklucza jego publikację itp) i groziło to dziurą był on gotowy sam coś
    napisać, sfotografowac itd ;)

    Inna sprawa, że mógł jakiś fotoreporter pójść na łatwiznę....

    pozdr

    Monika

  • 20. Data: 2005-01-19 15:51:22
    Od: Marcin Czarkowski <m...@n...pl>

    On Wed, 19 Jan 2005 16:24:55 +0100, "idiom" <i...@w...pl> wrote:

> [...]
    >wyklucza jego publikację itp) i groziło to dziurą był on gotowy sam coś

    Znałem takiego co wstawił klepsydrę z danymi z czapy :-)

    >Inna sprawa, że mógł jakiś fotoreporter pójść na łatwiznę....

    Nie rozbierzesz.

    --
    Marcin Czarkowski #ed Nathan Adler