  • 1. Data: 2005-01-18 19:55:29
    Temat: polskie prawo, czyli morderstwo do przedawnienia (zalezy kto zabija)
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Kraj - aktualności Śmierć Grzesia Przemyka do przedawnienia?

    "Adwokat" bandziora Ireneusza K., byłego ZOMOwca oskarżonego o pobicie w maju 1983
    r. na śmierć ucznia warszawskiego liceum Grzegorza Przemyka, złożył w warszawskim
    sądzie okręgowym wniosek o umorzenie sprawy z powodu przedawnienia.
    Morderca - ZOMOwiec był wtedy na usługach rządzącej mafii z PZPR (obecne SLD),
    wspieranej przez zbrojną huntę generała Jaruzelskiego. Policjant zamordował, katując
    na śmierć chłopca, który znalazł się wśród ludzi protestujących przeciwko wyzyskowi
    Polaków i kanciarstwom mafii z PZPR.

    ZOMO to Zbrojne Oddziały Milicji Obywatelskiej, obecnie nazywają się brygada AT.
    "Specjaliści" z AT w okolicach Rzeszowa, pod koniec roku 2004, zamiast walczyć z
    rządową mafią i terroryzmem politycznym, ponownie użyli przemocy wobec niewinnych
    dzieci. Skuli dzieci w kajdanki i zastrzelili ich psa za pomówienie ich ojca.
    Pomawiano go o zebranie drewna na opał z lasu. Drewno wycenioe było przez
    "zaufanego" leśniczego na wartość 200 zł. Po przeszukaniu domu jednostki AT nie
    udowodniły, że miał jakieś drewno z lasu.

  • 2. Data: 2005-01-18 20:27:58
    Od: "xmarcel" <x...@b...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości

    do dziwnych pogladow masz prawo, ale wysylania html'u na grupe juz nie

  • 3. Data: 2005-01-18 21:04:26
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "xmarcel" <x...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości
    >
    > do dziwnych pogladow masz prawo, ale wysylania html'u na grupe juz nie

    A który paragraf tego zabrania kacyku jeden zafajdany?
    Outlook Express umożliwia publikowanie w netnews w formacie TEXT, lub HTML.
    Nie jest to zabronione ani przez provider'a, ani przez polskie, ani inne
    prawo.

    Art. 54 konstytucji RP do przeczytania.

  • 4. Data: 2005-01-18 21:14:37
    Od: Sebastian <m...@l...localdomain>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. wrote:

    > Kraj - aktualności Śmierć Grzesia Przemyka do przedawnienia?

    ja ten caly tekst mam w jednej linijce, i nie chce mi sie teo przewijac,
    chyba masz cos nie tak z klientem

  • 5. Data: 2005-01-18 21:18:13
    Od: " " <k...@g...pl>

    Krrra Krrra...

  • 6. Data: 2005-01-18 21:24:26
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Sebastian" <m...@l...localdomain> napisał w wiadomości

    > ja ten caly tekst mam w jednej linijce, i nie chce mi sie teo przewijac,
    > chyba masz cos nie tak z klientem

    wiadomość jest w formacie HTML. Outlook Express pozwala na wysyłanie albo
    jako TEKST albo jako HTML. Jakiego programu pan używa jako klienta netnews?
    Jeżeli nie wyświetla się panu w Outlook Express prawidłowo, to dziwne.
    Tu jest artykuł na ten temat:
    http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,34308,2499016.html

    To czy morderstwo jest karane czy nie, zależy w tym państwie policyjnym - z
    prawem jakie obecnie obowiązuje - od tego kto zabija. Jeżeli zrobi to
    policjant, to jest to jak widać bezkarne. Po 22 latach na wolności - pod
    koniec życia - morderca za pośrednictwem "adwokata" może złożyć wniosek o
    przedawnienie, po tym gdy kogoś pobije na śmierć.

  • 7. Data: 2005-01-18 21:32:39
    Od: Janusz <h...@p...com>

    Dnia Tue, 18 Jan 2005 20:55:29 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał(a):

    > ZOMO to Zbrojne Oddziały Milicji Obywatelskiej,

    Słuchaj no Kruku jak chcesz innych uświadamiać to sam trochę przynajmniej
    poczytaj
    ZOMO to: Zmotoryzowane Odziały Milicji Obywatelskie a nie zbrojne odziały

    JanuszHr

  • 8. Data: 2005-01-18 21:36:31
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Krrra Krrra...

    Bardzo śmieszne panie kacap z Urugwaju. Tam zwialiście na wszelki wypadek?
    Karaiby czy Montevideo?

  • 9. Data: 2005-01-18 21:39:17
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Janusz" <h...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > poczytaj
    > ZOMO to: Zmotoryzowane Odziały Milicji Obywatelskie a nie zbrojne odziały

    Pan zmienia historię.
    Pozostali policjanci biegali pieszo i nie byli zmotoryzowani?

    Panu się z czterema pancernymi chyba pomyliło.

  • 10. Data: 2005-01-18 21:52:30
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

> [...]
    > poczytaj
    > ZOMO to: Zmotoryzowane Odziały Milicji Obywatelskie a nie zbrojne odziały

    http://www.zomo.sk/
    Interpretacji jest wiele panie Janusz z Opola.
    http://www.polska.pl/aktualnosci/kalendarz/kalendari
    um/article.htm?id=35291

    "Zwłaszcza Oni Mogą Obić"
    no i hasła:
    "Wstąp do ZOMO - zanim ZOMO wstąpi do ciebie"