  • 1. Data: 2005-01-18 19:16:54
    Temat: sprawa spadkowa - tylko spadkobiercy
    Od: " " <0...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,

    niedlugo bede na sprawie spadkowej i wiem ze niestety na sali bedzie rowniez
    wybitnie dziamgotliwa kobieta, ktora de facto nie jest spadkobierca
    (spadkobierca jest jej maz).

    czy istnieje prawna mozliwosc, zeby na sali w trakcie sprawy spadkowej byly
    tylko osoby zainteresowane tzn spadkobiercy ustawowi?

    na filmach amerykanskich istnieje cos takiego jak "oproznienie sali", tyle ze
    nie wiem czy w polskim prawie jest cos takiego i czy moge prosic sad o to,
    zeby na sali byli tylko sapdkobiercy?
    znaczy sie moze byc na poczatku sprawy, ale skoro nie ma zadnych wnioskow do
    wysuniecia typu testament to zeby grzecznie opuscila sale...

  • 2. Data: 2005-01-18 19:59:21
    Temat: Re: sprawa spadkowa - tylko spadkobiercy
    Od: Johnson <J...@n...pl>

    0...@g...SKASUJ-TO.pl napisał(a):

> [...]
    > znaczy sie moze byc na poczatku sprawy, ale skoro nie ma zadnych wnioskow do
    > wysuniecia typu testament to zeby grzecznie opuscila sale...

    Raczej nie ma takiej możliwości. Ale sąd nie pozwoli jej dziamać :)

    --
    :) Johnson

  • 3. Data: 2005-01-18 20:41:18
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > Raczej nie ma takiej możliwości. Ale sąd nie pozwoli jej dziamać :)

    Co do zasady posiedzenia sadowe ( a w tym przypadku to nawet rozprawa ) sa
    jawne i moze sobie przyjsc kto chce, wiec spokojnie mozesz tam byc ( vide
    art. 148 kpc ).

    Konrad