  • 11. Data: 2006-11-13 13:00:43
    Temat: Re: Gadu Gadu...
    Od: "CiepliX" <c...@g...pl>

    > W GG nie ma danych osobowych w rozumieniu prawa o ochronie danych
    > osobowych. Zresztą tych danych jest tam tak mało że prawdopodobiensto
    > powtózenia się jest całkiem spore. Wiec wpisanie takich danych to za mało
    > by komus sprawe karną.

    Wygląda to tak : Nr GG - xxxxxxx Osoba - imię i nazwisko (prawidłowe)
    Wiek - pusto Miejscowość - adres zamieszkania.

    W/g mnie to jednak niezgodne z prawem i nie ma znaczenia czy to GG czy skype
    itd. Dane są widoczne dla wszystkich ...

  • 12. Data: 2006-11-13 13:06:54
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2006-11-13 10:52, Jasko Bartnik napisał(a):
    > [...] U mnie w klasie bylo
    > trzech Michalow ... co dopiero w calej Warszawie.

    Wiesz, może to Cię zaskoczy, ale poza Warszawą jest jeszcze w naszym
    kraju dużo innych (w tym także dużo mniejszych) miejscowości. :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____

  • 13. Data: 2006-11-13 13:07:15
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "CiepliX" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > W polu Miejscowość - ulicę i nr. mieszkania....

    O tym bym nie pomyślał, ale faktycznie w tej sytucaji, to chyba jest
    niezgodne z prawem.

    Pozdrawia mPrzemek

  • 14. Data: 2006-11-13 13:09:39
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 13 Nov 2006 13:58:30 +0100, CiepliX napisał(a):

    > W polu Miejscowość - ulicę i nr. mieszkania....

    Tia, i co jeszcze? Może numer buta?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 15. Data: 2006-11-13 13:11:37
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 13 Nov 2006 14:00:43 +0100, CiepliX napisał(a):

    > W/g mnie to jednak niezgodne z prawem i nie ma znaczenia czy to GG czy skype
    > itd. Dane są widoczne dla wszystkich ...

    Ale żeby je odnaleść, trzeba je pierw znać. Same sie nie wyświetlą. To nie
    jest żadna szkoda dla nikogo, to nie jest niezgodne z prawem. To jest taka
    sama sytuacja jak gdybyś te dane zapisał na kartce i położył na swoim
    biurku. Będą dostępne jedynie dla tego, kto przyjdzie i sam je przeczyta.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 16. Data: 2006-11-13 13:37:21
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

> [...]
    > sama sytuacja jak gdybyś te dane zapisał na kartce i położył na swoim
    > biurku. Będą dostępne jedynie dla tego, kto przyjdzie i sam je przeczyta.

    Oj nie zgodzę się. Żeby dobrac się do jego biurka, należało by wejśc, albo
    włamac się do jego domu. W przypadku Gg wystarczy, że ktoś włączy
    przeszukiwanie (np. z kryterium miasto, płec i wiek) i oprócz imienia nagle
    widzi przy jednej z osób też adres, to się od razu rzuca w oczy, a to nie
    jest bezpieczne.

    Pozdrawiam Przemek

  • 17. Data: 2006-11-13 13:43:32
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl> napisał w
    wiadomości news:ej9seg$618$1@choszczno.cho.vectranet.pl...

    > to nie jest bezpieczne.

    a to juz mnie zaciekawilo, a to z jakiego powodu, a jak ktos przyjdzie na
    twoja klatke i zobaczy cye nba liscie lokatorow to tez nie jest
    bezpieczne?

    powiedz mi jaka szkode ponosi zainteresowana osoba z tego tytulu?

  • 18. Data: 2006-11-13 16:01:11
    Od: "CiepliX" <c...@g...pl>

> [...]
    > bezpieczne?
    >
    > powiedz mi jaka szkode ponosi zainteresowana osoba z tego tytulu?

    Od ładnych paru lat nie ma list lokatorów (przynajmniej w W-wie) ... a jeśli
    są to tylko na wyraźne rządanie lokatorów (niepełne - są ci ktorzy sobie
    tego zyczą).

  • 19. Data: 2006-11-13 16:30:55
    Od: "mr.all" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "scream" <nie@

    > A po co? Co ten człowiek zrobił złego?

    Dlatego, ze ktos bez zgody zainteresowanego posluguje sie, uzywa dane
    osobowe. To jest zabronione.
    --
    --pozdr.czes

  • 20. Data: 2006-11-13 16:42:18
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 13 Nov 2006 17:30:55 +0100, mr.all napisał(a):

    > Dlatego, ze ktos bez zgody zainteresowanego posluguje sie, uzywa dane
    > osobowe. To jest zabronione.

    Wcale niekoniecznie, poczytaj ustawe

    --
    best regards,